خانه ملت با سبک معماری ایرانی اسلامی همخوانی ندارد

۲۱م اسفند ،

عضوکمیسون اجتماعی فرهنگی شواری شهر تهران با انتقاد از بنای خانه ملت گفت: بنای خانه ملت با سبک معماری ایرانی اسلامی همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد مسجد جامعی  امروز در جلسه علنی شواری شهر در ادامه انتقاد اعضای شواری به طرح تفضیلی و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر اظهار داشت: باید به ساخت و ساز و همچنین به موضوع زیبایی ساختمان ها توجه شود.

 وی با اشاره به اینکه متاسفانه خانه ملت در بهارستان با سبک معماری ایرانی اسلامی ساخته نشده بیان کرد:  هنگامی که ما اینگونه ساختمان ها را در تهران می سازیم چه انتظاری باید داشته باشیم که مردم، شاخص های ساخت و ساز را در ساختمان هایشان رعایت کنند.

 مسجد جامعی با بیان اینکه یک سنت خوب در کشور ماست در انتهای سال یادی از گذشتگان می کنیم گفت: باید یاد ۸۵ نفر از هنرمندان سینما، تئاتر، موسیقی، ادبیات و همچنین ۶ نفر از همکاران شوایاری را که در طول سال ۹۱ به رحمت خدا رفته اند را گرامی می داریم.

همچنین علیرضا دبیر عضو هیئت رئیسه شواری شهر تهران در ادامه سخنان اعضا در خصوص طرح تفضیلی عنوان کرد: نباید همه تقصیرها  را به گردن مدیریت شهری بیندازیم و باید خود کمیسیون عمران شوری نظارت دقیق بر عملکرد مدیریت شهری در این حوزه داشته باشیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.