«خانه پدرم» تحویل مرکز سیما فیلم می‌شود

جام جم آنلاین: نسخه نهایی تله فیلم “خانه پدرم” به کارگردانی کامران قدکچیان و از محصولات مرکز سیمافیلم به زودی تحویل این مرکز می شود.

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، علی ژکان تهیه‌کننده این فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: با پایان تدوین توسط کامران قدکچیان؛ بهزاد عبدی موسیقی فیلم را آماده کرد و نسخه نهایی در ۹۰ دقیقه آماده تحویل به سیمافیلم شده است.

وی افزود: “خانه پدرم” یکی از آثار موفق حوزه “کودک” تلویزیون است  و برخی نکات قابل توجه در رابطه میان والدین و فرندان را به زیبایی به تصویر کشیده است که می تواند در ایجاد تفکر و تعمق در میان مخاطبان موثر باشد.

بنا به این گزارش در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کاوه پسری ۱۳ ساله است که به خاطر دزدی کوچکی در دادگاه گیر افتاده است. مادر او که مجددا ازدواج کرده و اکنون صاحب چند فرزند از شوهر دومش است به خاطر نارضایتی و اصرار همسرش، مجبور می‌شود کاوه را در دادگاه… .

در تازه ترین اثر کامران قدکچیان بازیگرانی همچون: عسل بدیعی، حمید ابراهیمی، پوریا ایمانی، ایمان یادگاری، عسل جلالی و ستایش محمودی ایفای نقش می‌کنند.

برای این اثر در مجموع ۱۳ لوکیشن و ۲۷ جلسه تصویربرداری پیش بینی‌شده بود که خانه ، قطار، مطب ، درمانگاه و مدرسه از جمله لوکیشن‌های اصلی این کار بوده است.

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: کامیار فاروقی ، مدیر تولید : جعفر صمدی ، دستیار اول کارگردان: بهزاد غلامی ، برنامه ریز: ماهان حیدری ، صدابردار: هادی افشار ، طراح صحنه و لباس : حسن شهسواری ، طراح گریم: علیرضا خورشید ، مدیر تدارکات : بهروز کلانتری ، منشی صحنه : لیلا مربی، عکاس : سیامک قدکچیان


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.