خانواده‌ کاندیداهای ریاست جمهوری به شبکه دو سیما می‌آیند

۱۱خردادماه،

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
برنامه «عصر خانواده» به گفت‌وگو با اعضاء خانواده‌های کاندیداهای ریاست جمهوری می‌پردازد.

به گزارش فارس، برنامه عصر خانواده ویژه انتخابات ریاست جمهوری از فردا، ۱۲ خرداد ماه با اجرای مژده لواسانی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

مدیر گروه خانواده شبکه دو در این‌ زمینه گفت: شبکه زندگی در راستای رسالت و هدفی که بر دوش دارد، به عنوان یک شبکه خانواده‌محور، فرصتی فراهم کرده تا خانواده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در استودیو برنامه عصر خانواده از خصوصیات اخلاقی و سبک خانوادگی این چهره‌ها در کسوت یک همسر و یک پدر بگویند.

مریم جلالی با اعلام این مساله که برای اولین بار شاهد تولید چنین برنامه‌ای در رسانه ملی هستیم، افزود: تا امروز در هیچ کدام از دوره‌های انتخاباتی که در کشور برگزار شده، تجربه‌ای در این زمینه نداشتیم. امیدوارم این گپ و گفت‌های صمیمانه در انتخاب کاندیدای اصلح به مردم عزیز کشورمان کمک بیشتری کند.

وی گفت: با هر هشت نامزد ریاست جمهوری مکاتبه کرده و به آن‌ها اعلام کردیم که فرصتی برابر برای حضور خانواده‌های آن‌ها در تلویزیون در نظر گرفته شده است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: پنجشنبه، دهم خرداد ماه با حضور پسران سید محمد غرضی در استودیوی عصر خانواده ضبط این برنامه آغاز شد و روز قبل نیز سه دختر محسن رضایی، همسر غلامعلی حداد عادل، همسر و پسر ارشد محمدرضا عارف با حضور در برنامه «عصر خانواده» دربارهٔ همسر و پدرانشان با مژده لواسانی به گپ‌وگفت پرداختند.

وی با بیان این که «عصر خانواده» میزبان خانواده نامزدهایی بود که برای شرکت در برنامه اعلام آمادگی کردند، افزود: عصر امروز نیز همسر محمد باقر قالیباف برای ضبط برنامه به استودیو برنامه عصر خانواده می‌آید.

جلالی گفت: تغییری در دکور برنامه عصر خانواده ایجاد نخواهد شد و همه مباحث و گفت‌وگوهای این برنامه تازه بر مبنای محور «خانواده» شکل گرفته‌اند.

وی با اعلام این که برای ترتیب پخش برنامه قرعه کشی صورت نگرفته است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پخش این گفت و گوها بر اساس حروف الفبا از فردا ۱۲ خرداد از شبکه دو ساعت ۱۷ آغاز می گردد.

مدیر گروه خانواده با توجه به تولیدی بودن این برنامه، افزود: ضبط این برنامه با حواشی جالبی همراه بود، همزمان با ضبط برنامه خانواده دکتر عارف، همسر دکتر حداد عادل و خانواده دکتر رضایی، به استودیو برنامه آمدند و همین ملاقات تصادفی زمینه گپ و گفت صمیمانه خانواده این نامزدها را فراهم کرد.

«عصر خانواده» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که هر روز ساعت ۱۷ به تهیه‌کنندگی حسن بزرگی روی آنتن می‌رود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.