خانواده شنای ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده خواهد داشت

۲۱ام بهمن ،

در بیانیه کمیته فرهنگی فدراسیون شنا تاکید شد؛

خانواده شنای ایران با حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گوید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ،فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با صدور بیانیه ای ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آورده است : انقلاب اسلامی ایران که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب عاشورای اباعبدالله الحسین بود، مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلب های ملت همیشه در صحنه ایران و جهان اسلام است.

در این بیانیه تاکیده شده : اکنون بیش از سه دهه پرفراز و نشیب اما لبریز از عزت، افتخار و سربلندی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد. در این مدت به رغم فشارها و تهدیدهای دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنها، ایران اسلامی در زمینه های مختلف از جمله عرصه ورزش به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست یافته و پرچم مقدس جمهوری اسلامی بارها در میادین مختلف به اهتراز در آمده است.

در این بیانیه تصریح شده : خانواده شنای ایران همراه و همگام با تمامی اقشار مردم شجاع و مبارز ایران اسلامی، متحد و یکپارچه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در سراسر کشور شرکت خواهند کرد تا این پیام مشخص را به نظام سلطه و استکبار به رهبری آمریکا و غده چرکین اش رژیم صهیونیستی در منطقه بدهند که برای یک لحظه نیز از آرمان های والای انقلاب اسلامی پا پس نخواهند کشید و همچون همیشه با حضور خروشان خود مشت محکمی خواهند زد به جبهه توطئه گران جهانی علیه ملت های آزاده و مسلمان جهان.

این بیانیه می افزاید : بدیهی است در این برهه که آمریکا و عواملش با تمام توان به میدان آمده اند تا با تحریم های گسترده اقتصادی خویش، ایران اسلامی را به تسلیم وا داشته و از اهداف مقدس اش باز دارند، جامعه ورزش، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه ملی خویش به حساب آورده و با قدرت، مکر و حیله دشمنان را خنثی خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است : خانواده شنای ایران ، ورزشکاران، مربیان، داوران، مسئولان و پیشکسوتان شنا، شیرجه و واترپلوی کشور صبح امروز ضمن حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید پیمان با آرمانهای امام، شهدا و بیعت مجدد با رهبری ، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد./با


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.