خانواده هاشمی درخواست انجام تست کلیه روی مهدی را داده‌اند/مهدی همچنان در بیمارستان دی حضور دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

یک منبع آگاه پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک منبع آگاه پزشکی گفت: خانواده هاشمی درخواست انجام تست کلیه روی مهدی را داده‌اند و مهدی همچنان در بیمارستان دی حضور دارد.

یک منبع آگاه پزشکی روز قبل (پنج‌شنبه ۱۸ آبان ) در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ پس از انتقال مهدی هاشمی به بیمارستان دی برای انجام معاینات پزشکی بیشتر، چندین تیم پزشکی بر بالین وی حاضر شدند و در پی انجام معاینات دقیق صورت گرفته از مهدی هاشمی، هیچ علائمی از ناراحتی قلبی و عروقی و یا امراض مشابه در او ملاحظه نکردند.

این منبع آگاه در ادامه گفت: با وجود معاینات دقیق صورت گرفته روی نامبرده و عدم ملاحظه هرگونه بیماری قلبی و عروقی، آنژیوگرافی روی مهدی هاشمی انجام و باز هم مورد خاصی در وی ملاحظه نشد.

اما امروز صبح (جمعه ۱۹ آبان ) خبرنگار باشگاه خبرنگاران در تماس مجدد با همان منبع آگاه پزشکی آخرین وضعیت مهدی هاشمی را جویا شد که وی در پاسخ گفت: همانطور که پیشتر نیز عنوان شد مهدی هاشمی از اول هم هیچ مشکل خاص قلبی عروقی نداشت و آنژیوگرافی هم چیزی را نشان نداد.

وی در ادامه افزود: شب قبل آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه دیگر اعضای خانواده خود از مهدی عیادت کردند و اقای هاشمی ساعتی پس از ملاقات فرزند خود بیمارستان را ترک نمود. هنوز ساعتی از رفتن آقای هاشمی از بیمارستان نگذشته بود که خانواده هاشمی درخواستی برای انجام تست کلیه روی مهدی هاشمی به پرسنل بیمارستان مطرح کردند، درخواستی که هنوز معلوم نیست از سوی تیم پزشکی او مطرح شده یا از طرف خانواده هاشمی صورت گرفته است.

این منبع آگاه در خاتمه افزود: در حال حاضر مهدی همچنان در بیمارستان دی به سر می‌برد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.