خاوری از فرار خسروی نگران بود !+عکس

دست نوشته محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی ایران در مردادماه ۸۸ از نگرانی وی نسبت به فرار مه‌آفرید خسروی ( متهم ردیف اول فساد بزرگ بانکی در سال ۹۰) به خارج از کشور حکایت دارد.

ممتازنیوز: در دست نوشته محمود رضا خاوری مدیرعامل فرار بانک مرکزی به مدیر وقت حوزه حراست بانک ملی ایران در سوم مردادماه ۱۳۸۸ آمده است: جنب آقای ایران منش، باسلام، آقای خسروی آب معدنی داماش بدهکار بانک ظاهرا در حال خروج از کشور است، نیاز به مراقبت شدید دارد. مذاکره نمایید.”

محمود رضا خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران مهرماه سال ۹۰ در پی کشف بزرگترین فساد بانکی در اقتصاد ایران از کشور فرار نمود و به کانادا رفت. از آن تاریخ تاکنون هیچ خبری از وی تاکنون منتشر نشده است.

همان وقت روزنامه انگلیسی گلوب اند میل در گزارش تفسیریی عنوان نموده بود که محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی حاوی خانه ای ۳ میلیون دلاری در تورنتو است. خانواده خاوری در کانادا اقامت دارند و اسناد مربوط به ثبت نشان می دهد که خاوری حاوی خانه ای ۳ میلیون دلاری در تورنتو است.

عکس

این روزنامه مطرح نموده بود که خاوری فردی “ایرانی- کانادایی” است که استعفای خود را تقدیم مقامات ایرانی نموده و روز پس از آن از لندن به فرانکفورت پرواز نموده و سپس با پرواز لوفتانزا به تورنتو مسافرت نموده است

مهر

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۹۹ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۸ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خاوری, خسروی, فرار خسروی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.