خباز: از خاتمی خواسته​ایم وارد عرصه رقابت انتخاباتی شود اما وی تصمیمی در این خصوص نگرفته است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، از جلسله جداگانه فراکسیون اقلیت مجلس هشتم برای انتخابات ریاست جمهوری، خبر داد و گفت: اولویت اصلی ما برای انتخابات ریاست جمهوری خاتمی است.

محمدرضا خباز با اشاره به جلسه فراکسیون اقلیت مجلس هشتم برای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جمعی از نمایندگان فراکسیون خط امام مجلس هشتم که چهار سال زیر یک سقف بودند و به روحیات و تفکرات هم آشناتر هستند، جلسات متناوبی را برای بررسی و ارزیابی مسائل انتخابات ریاست جمهوری برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه هنوز در این جلسات وارد مصادیق نشده ایم، تصریح کرد: ما بطور جداگانه اما هماهنگ با دیگر گروههای اصلاحات مسائل انتخاباتی و شرایط و اوضاع آنرا ارزیابی و در مورد کاندیداهای احتمالی اظهارنظر می کنیم .  هر عضوی شرایط استان و شهرستان های خود را بررسی می کند و نتیجه آن در این جلسات مطرح و مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد.

وی اولویت اول فراکسیون اقلیت مجلس هشتم را خاتمی خواند و گفت: یکی از پیشنهادات و درخواست های ما از محمد خاتمی این است که وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شود؛ اما وی تاکنون هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، همچنین در تعریف واژه “انتخابات آزاد” که اخیرا از سوی محمد خاتمی به عنوان کلید واژه اصلی انتخابات مورد تاکید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: انتخابات آزاد یعنی اینکه امکانات کشور به پای یک نفر ریخته نشود و کاندیداها نسبت به یکدیگر رجحان و برتری نداشته داشند.

/۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.