خبرهای خوش را از ما بشنوید: با رضا داودنژاد در بیمارستان ملاقات کردیم/عکس‌های کافه سینما را ببینید و گفتگوی مان را با همسرش بخوانید: فعلا نیازی به پیوند کبد نیست

چهارشنبه, ۰۶ اردیبهشت ساعت ۲۱:۵۵ کافه سینما

کافه سینما-امیر مسلم زاده: رضا داوود نژاد بازیگر سینما و تلویزیون چند روزی است به به دلیل عوارض ناشی از رژیم لاغری در بیمارستان بستری است. در روزهای گذشته خبری منتشر شد که داوودنژاد نیاز به پیوند کبد دارد و برای عمل پیوند به شیراز منتقل خواهد شد. برای پیگیری آخرین وضعیت این بازیگر به ملاقاتش رفتیم و آخرین وضعیتش را از همسرش جویا شدیم.

 _ سلام خانم بدیعی لطفا از حال عمومی رضا جان کمی برای مخاطبین کافه سینما توضیح دهید .

_ سلام ، خوش بختانه حال ایشون نسبت به دو روز گذشته خیلی بهتر شده و امید واریم که بهتر هم بشود ، دو روز پیش قرار بود که پزشکان برای انتقال رضا جهت پیوند کبد اقدام کنند اما تجویز دارو های جدید نتیجه بخش بوده و خدا را شکر حال ایشون رو به بهبودی است و پزشکان تشخیص داده اند که فعلا برای پیوند کبد اقدامی صورت نگیرد زیرا به احتمال زیاد ممکن است که دیگر به کبد جدید نیازی نداشته باشد . 

_ آیا زمان ترخیص ایشان مشخص شده است ؟

_ خیر ، زیرا هنوز باید تحت مراقبت های ویژه باشند 

_و صحبت آخر ؟

_ در آخر از مردم به خاطر دعا های خیر و محبت های بی دریغشون در این مدت تشکر می کنم و تقاضا دارم که باز هم برای بهبودی رضا دعا کنند .

کافه سینما آرزوی بهبود هر چه سریع‌تر برای این بازیگر سینمای ایران دارد. در روزهای گذشته کامنت‌های دلگرم کننده‌ای برای اخبار مربوط به این هنرمند محبوب نوشتید. اتفاقی که باید ادامه داشته باشد.

گزارش تصویری کافه سینما از آخرین وضعیت داوود نژاد را در ادامه ببینید:

کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.