خبرهای کوتاه از استان قزوین

ˈناصرگنجیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات عمرانی آماده سازی منطقه شامل زیرسازی و جدول گذاری است که اعتبار آماده سازی این منطقه نسبت به سال گذشته چهار میلیارد ریال افزایش یافته است.

***************

فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندانهای استان قزوین گفت: نظم و رعایت نکات انضباطی از مهمترین شاخصه های پلیس زندان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان قزوین،سرهنگ ˈهمایون مهدی مجدˈ در جمع یگان حفاظت زندان شهرستان بویین زهرا افزود: نظم فردی وگروهی وتوجه به قوانین ومقررات، مهمترین شاخص پلیس زندان است وباید همواره در دستور کار نیروهای کادر و وظیفه قرار داشته باشد.

مجد اعلام کرد:حضور نیروهای پلیس زن در زندان باعث توانمند شدن یگان در انجام ماموریتهای خود خواهد بود.

**********

رییس مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: بر اثر تصادفات روز گذشته استان یک موتورسوار کشته و دونفر دیگر مجروح شدند.

سروان ˈدانیال صمدی زادهˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته یکدستگاه وانت پیکان در جاده قدیم قزوین به تهران حوالی شرکت نفت با یکدستگاه موتورسیکلت با دوترک نشین برخورد که در این سانحه راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات کشته و ترک نشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی اظهار کرد : پلیس علت وقوع این سانحه را بی مبالاتی راکب موتورسیکلت در تجاوز به چپ حین رانندگی اعلام کرده است.

این مسوول ادامه داد: همچنین در سانحه دیگری در شهرستان تاکستان یکدستگاه سواری پژو پارس در بلوار شهید بهشتی این شهرستان با یک عابر پیاده برخورد که در این سانحه عابر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

صمدی زاده خاطرنشان کرد: پلیس در حال بررسی علت وقوع این تصادف است.

۷۳۹۰/۷۳۸۹/۷۳۹۱/۶۱۶

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.