خبرگزاری دولت خبر داد: احتمال حضور رابرت دنیرو و جرج کلونی در پروژه جنجالی «لاله»

خبرگزاری دولت خبر داد: احتمال حضور رابرت دنیرو و جرج کلونی در پروژه جنجالی «لاله»خبرگزاری دولت خبر داد: احتمال حضور رابرت دنیرو و جرج کلونی در پروژه جنجالی «لاله»
تاریخ درج : ۱ مرداد
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : خبرگزاری ایرنا نوشت: رایزنی ها برای حضور بازیگران سرشناس دنیا در این اثر سینمایی از سوی دست اندرکاران تولید این فیلم آغاز شده تا جایی که از رابرت دنیرو و جرج کلونی به عنوان گزینه های پیش رو برای حضور در این اثر سینمایی نام برده می شود.

خبرگزاری ایرنا نوشت:

رایزنی برای حضور بازیگران مطرح در فیلم سینمایی جنجالی «لاله» به کارگردانی اسماعیل نیک نژاد ادامه دارد.

فیلم «لاله» که از آن به عنوان یکی از گرانترین طرح های سینمایی کشور یاد می شود، اکنون در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد.

این طرح سینمایی روایت زندگی یکی از رانندگان حرفه ای زن است که با هدف به تصویر کشیدن جایگاه زن در جامعه ایرانی ساخته خواهد شد.

براساس این گزارش، رایزنی ها برای حضور بازیگران سرشناس دنیا در این اثر سینمایی از سوی دست اندرکاران تولید این فیلم آغاز شده تا جایی که از رابرت دنیرو و جرج کلونی به عنوان گزینه های پیش رو برای حضور در این اثر سینمایی نام برده می شود.

چنانچه این مهم محقق شود این برای نخستین باری خواهد بود که بازیگران سرشناس دنیا در در سینمای ایران پس از انقلاب در یک فیلم حضور خواهند یافت.

بودجه تولید این فیلم را بخش خصوصی و مرکز گسترش سینمای مستند تامین خواهد کرد.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.