خبر بخشیده شدن مارادونا تکذیب شد

۱۴ام بهمن ،

35-108.jpg

اداره مالیات ایتالیا خبر بخشیده شدن بدهی مالیاتی مارادونا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چند روز پیش آنجلو پیزانی، مدیر برنامه‌های مارادونا از بخشش جریمه مالیاتی او در ایتالیا خبر داد و اعلام کرد که مارادونا دیگر مشکلی برای حضور در ایتالیا ندارد و هر زمان که بخواهد می‌تواند به ناپولی برگردد اما اداره مالیات ایتالیا این خبر را تکذیب کرد و از دستگیری مارادونا به محض ورود به ایتالیا خبر داد.

مارادونا از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱ با پیراهن ناپولی در ایتالیا درخشید. به نقل از اداره مالیات ایتالیا شماره ۱۰ افسانه‌ای ناپولی در مدت حضور خود در ایتالیا مالیاتش را پرداخت نکرده و ۴۰ میلیون یورو بدهکار است، البته این جریمه ماه قبل به ۳۴ میلیون یورو کاهش یافت.

اداره مالیات ایتالیا در واکنش به ادعای مدیر برنامه‌های مارادونا گفت: خبر بخشیده شدن بدهی مالیاتی مارادونا و یا کم کردن آن دروغ است و علیه روزنامه‌هایی که این خبر را منتشر کردند شکایت خواهیم کرد.

پلیس ایتالیا در سال ۲۰۰۶ وقتی مارادونا به ایتالیا سفر کرد ساعت دستی او را که ۱۱ هزار یورو ارزش داشت مصادره کرد. همچنین در سال ۲۰۱۰ زمانی که مارادونا برای درمان بیماری چاقی‌اش به ایتالیا سفر کرد گوشواره او که در حراج عمومی ۲۵ هزار یورو به فروش رفت، مصادره شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.