خبر توطئه در پرواز اهواز- تهران تکذیب شد

کدخبر: ۷۳۸۹۲

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد – ۰۲:۲۲

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

خبر توطئه در پرواز اهواز- تهران تکذیب شد

در پی انتشار خبری قدیمی با عنوان «توطئه در پرواز اهواز- تهران خنثی شد» و استفاده رسانه ها از آن، شرکت هواپیمایی کیش آن را تکذیب کرد.

روز سه شنبه به نقل از خبرگزاری ایرنا خبری منتشر شد که با توجه به اهمیت آن به سرعت در سایت ها، خبرگزاری ها و رسانه های دیگر از جمله کیهان انعکاس یافت.
روزنامه هایی که سایت آنلاین خبری دارند نیز آن را منتشر کردند، در حالی که معلوم شد اولا این خبر مربوط به ۳ سال پیش است و ثانیا شخصی که به عنوان سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از او یاد شده، ۲ سال پیش برکنار شده است.
البته خبرگزاری ها و سایت هایی که این خبر را منتشر کردند، بعدا آن را از خروجی خود حذف کردند اما جای این سؤال باقی است که خبری با این محتوا و آن هم در آستانه سفر روسای کشورهای جهان به ایران؛ چرا و با چه انگیزه ای بازنشر شده است؟!
در ذیل متن تکذیب خبر مزبور از سوی مدیر دفتر مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش می آید:
سردبیر محترم روزنامه کیهان با سلام، احتراما پیرو مذاکره تلفنی مورخه جاری مبنی بر انتشار خبر تحت عنوان «توطئه در پرواز اهواز- تهران خنثی شد» مندرج در ستون سمت راست صفحه اول، بدین وسیله مراتب تکذیب خبر منتشره را اعلام می نماید.
در همین راستا به پیوست خبر تکذیبیه مندرج در سایت های تابناک، قطره و فردا نیوز و رجا نیوز در خصوص این گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری جهت آگاهی و بهره برداری لازم ایفاد می گردد. لذا خواهشمند است دستورات لازم را به منظور درج خبر تکذیبیه در روزنامه فردای کیهان را صادر فرمایند.

 

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.