خبر جدایی رونی از منچستر تکذیب شد

۲۸ آبان ،

 روزنامه ایندپندنت اخیرا در صفحه اول خود نوشت سر الکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرده آماده است زمستان امسال به وین رونی اجازه بدهد منچستریونایتد را ترک کند اما هنوز جزییات بیشتری در این باره از باشگاه منچستر یونایتد به بیرون درز پیدا نکرده است. اما وین رونی بلافاصله این خبر را تکذیب کرد و در صفحه توئیتر خود نوشت:« روزنامه ایندیپندنت مزخرف می گوید. آینده من در منچستریونایتد است. من و مسئولان باشگاه نسبت به یکدیگر تعهد داریم. من و سر الکس فرگوسن هیچ مشکلی نداریم و هر کس خلاف این را می گوید، مزخرف می گوید.»

مسئولان باشگاه منچستریونایتد نیز بلافاصله در واکنش به خبر انتشار یافته در ایندیپندنت با انتشار یافتن بیانیه ای در پایگاه رسمی باشگاه خود، شایعات منتشرشده درباره جدایی قریب الوقوع وین رونی را تکذیب و تاکید کردند رونی از اولدترافورد نخواهد رفت.

به گزارش تفسیری پایگاه اینترنتی لایو فوت، مسئولان منچستریونایتد در بیانیه خود به طرفداران تیم اطمینان داده اند که باشگاه و سرمربی تیم خواهان ماندن وین رونی در تیم می باشند و رونی نیز در قبال باشگاه تعهداتی دارد که به آنها کاملا پایبند است. رونی و فرگوسن برای یکدیگر احترام زیادی قائل می باشند و بی صبرانه منتظر خدمت به تیم در فصلهای آینده می باشند.

در بیانیه منچستر یونایتد آمده است وین رونی در تیم می ماند و برای همیشه یک «شیطان سرخ» خواهد ماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.