خبر درگذشت بهروز وثوقی تکذیب شد

ممتازنیوز:

184839

به گزارش گروه سینمایی ممتازنیوز، طی دو، سه روز گذشته خبر درگذشت این بازیگر قدیمی در راس اخبار برخی سایت های خبری و رسانه های مجازی قرار داشت. خبری که روز گذشته توسط برادرش تکذیب شد. شهراد وثوقی در گفت و گویی کوتاه گفت:«من هم این شایعه را شنیده ام که البته صحت ندارد و بهروز در آمریکا در سلامت کامل به سر می برد.»

در خبری که به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد آمده بود که بهروز وثوقی شب یلدا بر اثر ایست قلبی در سن ۷۶سالگی در بیمارستانی در سانفرانسیسکو درگذشته است.

بهروز وثوقی تاثیرگذار ترین بازیگر سینمای قبل از انقلاب با ایفای نقش در فیلم هایی چون «قیصر»، «گوزن ها»، «داش آکل»، «رضا موتوری»، «خاکـ»، «تنگسیر»، «کندو»، «سوته دلان»، «طوقی» و … فصل تازه ای در سینمای ایران در حیطه بازیگری گشود.

اخبار ایران

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. امیر:

    یک‌ دونی بهروز جان

  2. الکى خوش:

    .مسبتاشکر اخه مردبهروزکه نمى میره

  3. سعید:

    متاسفم برای آقای سعیدراد

  4. محسن عرب خابوری:

    توروقران بگیید که فوت اقای بهروز وثوقی دروغه از صبح تا حالا تو شوک هستم و اعصابم بهمریخته.تو کل تاریخ سینمای ایران بازیگری مثل ایشان نمی اید.بهروز وثوقی ستاره بی نظیری هستند که هیچوقت خاموش نمیشوند.

  5. sh:

    ممنون از دعاهای قشنگت آقای برادران، ولی این شماره موبایل چیه که آخر اظهار نظرتان گذاشتید؟؟!!
    مسئولین لدفا رسیدگی کنن…

  6. raihane:

    سلام چرا باروحیه مردم بازی میکنید و شایعه درست میکنید بهروز وثوقی اسطوره ای هست که رو دستش سینمای ایران نخواهد دید امیدوارم همیشه سالم و سر حال باشه خوشحالم که این خبر دروغ بوده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.