خبر دستگیری سخنگوی رژیم قذافی تایید شد

منابع نظامی و امنیتی لیبی از دستگیری سخنگوی معمر قذافی خبر دادند این در حالی است که اخبار ضد و نقیضی در مورد کشته “خمیس قذافی” نیز منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر نخست‌وزیر لیبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که “موسی ابراهیم”، سخنگوی رژیم معمر قذافی در شهر “ترهونه” واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب شرق طرابلس دستگیر شد.

در این بیانیه آمده است: موسی ابراهیم به دست نیروهای دولت لیبی و در ایست بازرسی شهر ترهونه دستگیر شد.

از سوی دیگر، منابع نظامی و امنیتی لیبی در گفتگو با یکی از خبرگزاری های لیبی عنوان داشتند که خمیس قذافی، یکی از پسرهای معمر قذافی در شهر بنی ولید دستگیر شده است البته این اخبار هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. این در حالی است که اخبار ضد و نقیضی نیز در مورد کشته شدن خمیس قذافی منتشر شده است.

همچنین “علی الشیخی”، سخنگوی ستاد مشترک ارتش لیبی عنوان داشت: عملیات نظامی درون شهر بنی ولید به صورت مستقیم از سوی ارتش اداره می‌شود و افراد تحت پیگرد و قانون‌شکنان تحویل قانون داده می‌شوند.

وی در ادامه عنوان داشت: نیروهای ارتش وارد این شهر شدند و توانستند کنترل مناطق آن را به دست بگیرند و مخالفان انقلاب لیبی و هواداران معمر قذافی را تحت پیگرد قرار دهند.

نیروهای ارتش همچنین ساکنان مناطق درگیر را از بنی ولید خارج کردند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.