خبر روز: برخورد با وجوه خارج از تعرفه‌های پزشکی، سه شنبه ۲ آبان ۹۱

این خبر امروز سه شنبه ۲ آبان iبه نقل از منبع مذکور در انتهای خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سخنگوی کمیسیون iبهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: بر اساس مصوبه این کمیسیون از فردا با افرادی که خارج از تعرفه‌های قانونی پزشکی از بیماران وجه دریافت نمایند برخورد خواهد شد.

عباسی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: یکی از نگرانیهای مردم در بحث نظام سلامت، دریافت پولهای زیرمیزی از بیماران است و با توجه iبه اهمیت برخورد با این موضوع، امروز از نمایندگان وزارت iبهداشت، سازمان تعزیرات، سازمان نظام پزشکی و بیمه برای حضور در جلسه کمیسیون دعوت نمودیم تا گزارش تفسیریی در این زمینه ارائه نمایند.
وی افزود: در این جلسه مقرر شد ‌که با افراد خاطی در این زمینه برخورد قانونی صورت گیرد و بیماران می توانند شکایات خود را iبه وزارت iبهداشت، سازمان تعزیرات و بیمه ها ارائه نمایند.
عباسی گفت:‌ در این جلسه نماینده نظام پزشکی اعلام نمود که اولین پرونده ای که در این زمینه ارائه شود iبه آن رسیدگی خواهیم نمود و نماینده تعزیرات هم آمادگی خود را برای برخورد قانونی با این شکایات در هر شرایطی اعلام نمود.
سخنگوی کمیسیون iبهداشت مجلس افزود: ‌قرار بر این شد که از فردا تعرفه پزشکی در بیمارستانها در معرض دید مراجعه نمایندگان  قرار گیرد و مردم از میزان تعرفه‌های عملهای جراحی باخبر شوند.
وی گفت: قرار شد در صورتی که کادر پزشکی  بیش از تعرفه قانونی از مراجعه نمایندگان وجهی دریافت کند در صورت شکایت مردمی iبه مراجع ذی صلاح بلافاصله با این موضوع  برخورد شود.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.