خبر روز: هواناو و موشک‌های تازه iبه سریعی رونمایی می گردد، چهارشنبه ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان iبه نقل از منبع مذکور در انتهای خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:‌ iبه سریعی از هواناو و بعضی از موشک‌های تازه ساخته شده iبه همت متخصصان داخلی رونمایی می‌شود.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، سردار سرتیپ احمد وحیدی در پایان جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ iبه پرسش خبرنگاری درباره قطع پخش برنامه های ماهواره ای صدا و سیما و توانمندی کشور در پرتاب اینگونه ماهواره ها  گفت : در ساخت ماهواره‌ها و ماهواره‌برها توانمندی‌های خوبی داریم البته ماهواره‌ها انواع مختلفی دارند و ماهواره‌هایی که در حوزه مخابراتی مورد نیاز است باید در ارتفاع ۳۶ هزار کیلومتری در مدار زمین قرار گیرد که اجرایی شدن آن iبه وقت بیشتری نیاز دارد.
وی اضافه نمود: این موضوع کاملاً قابل دستیابی است، در دست اجراست و محقق خواهد شد اما کمی وقت می برد.
سردار وحیدی گفت: در حوزه ماهواره های سطوح پایین تر اقدام نموده ایم که جزء برنامه های ماست و iبه طور طبیعی این برنامه ها پیگیری می گردد.
وی در پاسخ iبه پرسشی درباره مناظره های انتخاباتی در آمریکا درباره ایران گفت: این موضوعات ، انتخاباتی است و در حوزه انتخابات حرفهای بسیاری زده می گردد که معلوم نمی باش در صحنه عمل قابلیت اجرایی داشته باشد.
سردار وحیدی با اشاره iبه اینکه هر یک از کاندیداها در آمریکا در پی کسب حمایت صهیونیستهاست افزود: ممکن است حرفهایی زده باشند که صهیونیستها بیشتر خوششان بیاید اما مسئولان آنها بارها اعلام نموده اند که نمی توانند عملیات نظامی علیه ایران داشته باشند و این حرفها که زده می گردد مصرف انتخاباتی داخلی دارد.

 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.