خداحافظی ˝مستر بین˝ با تلویزیون

۲۸ آبان ،

˝روآن اتکینسون˝، بازیگر شناخته شده بریتانیایی و ایفاگر شخصیت پرطرفدار ˝مستربین˝ از خداحافظی این شخصیت کمدی با جعبه جادویی خبر داده است.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این بازیگر مطرح با بیان اینکه وقت خداحافظی این شخصیت با صفحه تلویزیون رسیده، گفته که قصد دارد یکراست به سراغ تئاتر برود و قرار است به عنوان بازیگر اصلی در نمایشی با عنوان “Quartermaine’s Terms” به قلم “سیمون گری” روی صحنه برود.

بنابر این گزارش تفسیری، “مستربین” درباره بازی در این نمایش که اولین حضورش به عنوان نقش اصلی در تئاتر به حساب می‌آید، گفته: سال ۲۰۹۹ میلادی در وقتی که نقش کوچکی را در نمایش “الیورتوئیست” بازی می‌کردم، متوجه شدم که چقدر دلم برای تئاتر تنگ شده، همچنین متوجه شدم صحنه تئاتر از معدود مکان‌هایی است که در آن احساس آرامش می‌کنم.

به نوشته تلگراف، “روآن اتکینسون” درباره سبب تصمیم‌اش به خداحافظی با “مستربین” نیز گفته: هر چند شخصیت “مستربین” را بسیار دوست دارم و بازی در این کاراکتر برای من بسیار درآمدزا بوده، اما به خاطر بالا رفتن سن‌ام، کمتر می‌توانم کارهای بچه‌گانه و فیزیکی را که نیاز اصلی این کاراکتر است را انجام بدهم. از طرفی دیگر باید مواظب باشم چراکه ادای بچه‌ها را درآوردن در سن من انسان را غمگین می‌کند.

گفتنی است، نمایش “Quartermaine’s Terms” با نقش‌آفرینی “روآن اتکینسون” در وست‌اِند اجرا خواهد شد.

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.