خداحافظی با فروش اقساطی و فوری خودرو

ایران خودرو با حذف فروش اعتباری محصولات خود و سایپا با حذف فروش فوری، مشتریان خودرو این دو شرکت را در تنگنا قرار داده اند. تا همین چند وقت پیش یکی از مشوقهای خرید خودروهای قدیمی و پر مصرف و نا امن این خودروسازان، تحویل فوری یا امکان خرید لیزینگی بود. در حالیکه این روزها به بهانه تحریم و البته بدلیل واقعی تحت فشار گذاردن دولت برای دریافت وام ۲ هزار میلیارد تومانی، تولید و فروش این شرکتها ساز مخالف می زند.

خرید طلایی: خرید با تحویل 3 ساله!

خرید طلایی: خرید با تحویل ۳ ساله!

این بازی ما را بیاد دهه ۶۰ و ۷۰ می اندازد که برای خرید یک پیکان باید مدتها در صف انتظار می ماندیم. مخصوصا اینکه ایران خودرو هم طرح پیش فروش محصولات خود را با زمان تحویل سال ۹۴ کلید زده است.
با این حال برای خریدارانی که توان پرداخت یکجای قیمت خودرو را ندارند، انتخابهای محدودی مثل سایپا ۱۳۱، ۱۱۱ و ۱۳۲ و محصولات مدیران خودرو (ام وی ام) هنوز وجود دارد. البته در مورد ام وی ام با توجه به تعداد محدود اقساط و مبلغ چند میلیونی اقساط نمی توان چندان لفظ لیزینگ یا فروش اقساطی را در مورد آن بکار برد!

ایستگاه اخبار خودروهای داخلی

فیسبوک


مجله پدال

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    این که ما با خرید کالای ایرانی به اقتصاد کشورمون کمک کنیم فقط که جوک مضحک هست چون متاسفانه به محض این که مردم برای کمک به اقتصاد ,به طرف تولیدات داخلی میرن, تولیدکننده ها فوری میرن سراغ سر کیسه کردن مردم. اخه چرااینقدر بی جنبه هستن. تا صنعت خودرو دولتی باشه، این صنعت بیمار میمونه. لعنت به این خودرو سازی ک با سوئ استفاده از رانت داره به مردم ظلم میکنه. کاش رهبر عزیزم که تو قلبم جا دره مستقیما به این مشکل رسیدگی کنه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.