خداحافظی تاکسی پیکان از همدان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 خداحافظی تاکسی پیکان از همدان

خداحافظی تاکسی پیکان از همدان

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان اعلام کرد: تیبا از رده تاکسی خارج شد.

به گزارش ممتازنیوز، محمود حضرتی با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی مسئولان با تاکسی شدن تیبا مخالف بودند چراکه تیبا استانداردهای لازم را نداشت.
وی افزود: بر اساس تصمیمات انجام شده سمند و پژو به عنوان تاکسی برای همدان تولید خواهد شد، همچنین سایت مورد نظر برای ثبت‌نام متقاضیان به مدت کوتاهی در گذشته باز بود و برخی تاکسی‌داران در آن زمان ثبت‌نام کردند اما به علت وجود برخی اختلاف‌نظرها برای نوع خودرو سایت به صورت موقت بسته شد.
حضرتی تصریح کرد: سایت ثبت‌نام برای تبدیل تاکسی به احسنت به زودی باز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند اقدامات لازم را برای ثبت‌نام انجام دهند.
وی به ایسنا گفت: در حال حاضر ۸۶۸ دستگاه تاکسی فرسوده در همدان داریم که از این تعداد ۸۴۰ دستگاه را تاکسی‌های پیکان تشکیل می‌دهند و رانندگانی که پیکان تاکسی دارند حتما باید خودروهای خود را تبدیل به احسنت کرده و در سایت مورد نظر ثبت‌نام کنند بنابراین تاکسی پیکان از همدان خداحافظی می‌کند.
حضرتی خاطرنشان کرد: مقدمات کار برای اجرای این طرح انجام شده و به محض باز شدن سایت به اطلاع تاکسی داران خواهد رسید که اقدامات لازم را انجام دهند.
وی تصریح کرد: یک سوم خودروهای شهر باید نوسازی شوند که در این راستا خودروسازان به صورت رسمی برای تولید خودرو اعلام آمادگی کرده‌اند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.