خداحافظی مجری معروف تلویزیون با دلخوری و سکوت! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهرنیوز: محمودرضا قدیریان مجری برنامه «ساعت ۲۵» درباره ادامه حضور خود در این برنامه موسیقایی در کنار امیرحسین مدرس گفته است: به من گفته شد که از این به بعد آقای مدرس زحمت اجرای این برنامه را می کشد و همانطور که دیدید در برنامه ای که بامداد جمعه ۲۵ دی ماه روی آنتن رفت، حضور نداشتم.

خداحافظی مجری معروف و محبوب تلویزیون با دلخوری! +عکس

وی ادامه داد: به هر حال امیرحسین مدرس محبوبیت بیشتری دارد و از من بهتر می باشد و من برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که عوامل این برنامه ۴۰ سالگی آن را تولد بگیرند.

قدیریان درباره دلیل این تغییر و تحولات عنوان کرده است: من نمی دانم. دلیل این را باید از مسئولان امر بپرسید. تنها سوال من این می باشد که اگر در اجرا و یا دانش من ضعفی بود چرا باید این تغییر بعد از چهار سال صورت می گرفت. ما برنامه را با ۱۰ پیامک شروع کردیم و آن را به صد پیامک رساندیم و حالا «ساعت ۲۵» مخاطبی میلیونی دارد و حتی گاهی از خارج از کشور هم این برنامه را می بینند بنابراین اگر مشکلی در دانش و یا اجرای من بود بهتر نبود همان ابتدا مجری برنامه را تغییر می دادند و به این موضوع فکر می کردند.

مجری سابق برنامه «ساعت ۲۵» در پایان درباره نبودنش در این برنامه یادآور شده است: من علت این امر را همانطور که گفتم، نمی دانم با این حال فکر می کنم دلیل محکمه پسندی باید وجود داشته باشد و من ترجیح می دهم در این باره سکوت کنم.

برنامه موسیقی «ساعت ۲۵» هر هفته جمعه ها ساعت سی دقیقه بامداد به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

محمود محمودی تهیه کننده، احمد اطراقچی کارگردان، حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی سردبیران، آرش جهانشاه مدیر تولید، مهداد هوشیاری تصویر و نور، سارا معلم، مسعود صنم و شبنم آدینه تدوین، عباس هوشیاری و محمد بنایی دستیاران و شیوا خورسند روابط عمومی این برنامه تلویزیونی هستند.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.