خداحافظی مهدوی کیا از دنیای فوتبال / کاپیتان در کنار تیم خواهد ماند + تصاویری از زندگی فوتبالی مهدوی کیا

۲۴م اسفند ،

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان با اخلاق سرخپوشان قبل از آغاز تمرین روز قبل پرسپولیس جلسه‌ای با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم داشت و پس از این نشست تصمیم خود برای خداحافظی از میادین فوتبال را اعلام کرد.

مهدوی‌کیا در دیدارهای آتی پرسپولیس به میدان نخواهد رفت اما در تمرینات حضور خواهد یافت و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد بود.

مهدی مهدوی‌کیا که قبل از آغاز فصل جاری اعلام کرده بود امسال آخرین سال حضورش در میادین فوتبال است، در صورت راهیابی تیم پرسپولیس به فینال مسابقات جام حذفی آخرین بازی‌اش را انجام خواهد داد.

یحیی گل‌محمدی در جلسه امروز تاکید داشت که مهدوی‌کیا در تمرینات و اردوها حضور پر رنگی داشته باشد و به عنوان بزرگتر تیم به وی کمک کند.

مهدی مهدوی‌کیا در نیم فصل اول با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن سه گل، موثرترین بازیکن پرسپولیس بود.

مهدوی‌کیا به رغم نیمکت نشینی در نیم فصل دوم و همچنین مصدومیت و شایعات بسیاری که به راه افتاده بود هرگز برای تیم محبوبش حاشیه ساز نشد.

مهدی مهدوی‌کیا در یک هفته اخیر از سوی باشگاه هنرمندان و شورای هماهنگی ورزش صدا (رادیو) بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، به عنوان بازیکن اخلاق سال ۹۱ ورزش ایران برگزیده شد و در نظرسنجی‌های اکثر خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشور نیز از سوی مدیران، قهرمانان و اهالی ورزش کشور به عنوان بازیکن اخلاق سال ۹۱ ورزش ایران انتخاب شده است.

مهدی مهدوی‌کیا همچنین در فصل جاری بر اساس رأی‌گیری انجام شده در پایگاه اینترنتی بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان به عنوان دومین بازیکن محبوب جهان انتخاب شد و در بازی خیریه ستارگان هامبورگ و منتتخب جهان نیز به میدان رفت.

حضور در جشن یکصد سالگی باشگاه هامبورگ و قرار گرفتن در تیم منتخب قرن این باشگاه مطرح آلمانی از جمله افتخارات دیگری بود که در سال جاری برای کاپیتان پرافتخار پرسپولیس رقم خورد.

حال باید دید سرمربی و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نسبت به این تصمیم مهدوی‌کیا چه واکنشی نشان می‌دهند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.