خداحافظی پادشاه فوتبال انگلستان از چلسی/ لمپارد بعد از ۱۳ سال از جمع آبی‌ها جدا شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی رسما از این تیم جدا شد.

به گزارش ممتاز؛ فرانک لمپارد رسما تایید کرد که در تابستان جاری چلسی را ترک خواهد کرد. این در شرایطی است که قرارداد لمپارد ۳۰ ژوئن به پایان می رسد و این بازیکن تصمیم گرفته که به حضور ۱۳ ساله خود در باشگاه چلسی پایان دهد.

او در بیانیه ای نوشت: «سیزده سال پیش زمانی که به این باشگاه آمدم، هرگز باور نمی کردم که قرار است بازی های زیادی انجام دهم و به موفقیت های بزرگی برسم. این باشگاه به بخشی از زندگی من تبدیل شده و باید از افراد زیادی به خاطر این موقعیت تشکر کنم. از همه مهم تر هواداران چلسی، باور دارم که آنها بهترین هواداران در دنیای فوتبال هستند. شما از اولین لحظه ای که به این باشگاه آمدم مرا حمایت کردید. نه تنها در زمین، بلکه در سخت ترین لحظات در زندگی شخصی من. هرگز فراموش نمی کنم. هر جایی که باشم چلسی خانه من است و در قلبم جا دارد.»

به نظر می رسد با توجه به توافقات مدیر برنامه های این بازیکن، مقصد بعدی فرانک لمپارد تیم نیویورک سیتی آمریکا باشد.

فرانک لمپارد ۳۵ ساله با ۲۱۱ گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی شناخته می شود. او در چلسی به ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر، ۴ جام حذفی، ۲ جام اتحادیه و ۲ جام خیریه دست پیدا کرد. لمپارد همچنین موفق شد سال ۲۰۱۲ لیگ قهرمانان اروپا و سال ۲۰۲۴ لیگ اروپا را بالای سر ببرد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.