خداحافظ! ما رفتیم لیگ یک! / مربی خوب می آوریم، دوباره به لیگ برتر بر گردیم.

۲۸م اسفند ،

میرعامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ۴ هفته مانده به پایان لیگ؛

گودرزی در خصوص برکناری فیروزی گفت: سرمربی تیم را به خاطر نتایج ضعیف، عدم صدور کارت مربیگری از سوی سازمان لیگ برتر و دلایل دیگری از سرمربیگری برکنار کردم.

ناصر گودرزی مدیرعامل صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما به خاطر اینکه زمان را از دست ندهیم با فیروزی قطع همکاری کردیم بعد از عید تصمیم داریم یک مربی کاربلد را برای تیم انتخاب کنیم تا در لیگ دسته یک به ما کمک کند.

گودرزی در خصوص چهار هفته باقیمانده لیگ برتر گفت: تیم ما با باخت مقابل سایپا عملاً به لیگ دسته یک سقوط کرد تیم های ذوب آهن و آلومینیوم و پیکان باید ۴ بازیشان را ببازند و تیم ما ببرد ما به پلی آف صعود کنیم در مجموع این موضوع محال است.

مدیر عامل نفت آبادان دربارهٔ پیشنهاد سرمربیگری عبداله ویسی گفت: ما در این چند هفته مذاکره ای با ویسی انجام ندادیم و گفته های فیروزی در مورد پیشنهاد به ویسی برای مدیریت فنی تیم آبادان درست نیست، فیروزی نظر خودش را داده است وی در مورد صادر نشدن کارت مربیگری فیروزی گفت: من در مقطعی که فیروزی سرمربی تیم شد در نفت آبادان نبودم اگر در آن زمان حضور داشتم به خاطر نداشتن کارت مربیگری فیروزی را سرمربی تیم نمی کردم.

وی در خصوص شایعه خرید امتیاز باشگاه نفت تهران گفت: ما تا الان صحبتی با مسئولان نفت تهران برای خرید امتیاز این تیم نداشتیم.

وی دربارهٔ خداحافظی برزیل ایران از لیگ برتر گفت: ما تصمیم داریم بعد از پایان فصل تیم قوی برای لیگ دسته یک ببندیم تا با قدرت از لیگ دسته یک به برتر صعود کنیم.

وی دربارهٔ تصمیم هیئت رئیسه بر ۱۶ تیمی لیگ برتر گفت: مدیران عامل تیم های پائین جدول به فدراسیون فوتبال طی نامه ای درخواست کردند که تیم های لیگ برتر کاهش نیابد اما مورد قبول قرار نگرفت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم غیر کارشناسی گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت، به هر حال به حال تیم نفت آبادان فرقی نمی کند چراکه ما تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک هستیم در مجموع با اصل این موضوع مخالف هستیم.

وی بیان کرد: امیدوارم هیئت رئیسه در تصمیمش تجدید نظر کند و فصل آینده هم لیک ۱۸ تیمی باشد.

وی دربارهٔ تغییر ۳ سرمربی در طول فصل دوازدهم در نفت آبادان گفت: به هر حال اتفاقاتی که پیش آمده است و ما نمی توانیم جلوی آن را بگیریم من از همه مربیان قبلی تشکر می کنم که بسیار سعی کردند تا وضعیت نفت آبادان را بهبود بخشند اما متأسفانه نتوانستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما هدفمان این است که در فصل آینده نتایج خوبی کسب کنیم و دوباره به لیگ برتر راه یابیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.