خدری و فلاح صاحب مدال نقره شدند

جام جم آنلاین: در پایان روز نخست رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان که در شهر باکو پایتخت آذربایجان در حال برگزاری است، رضا خدری در وزن ۵۰ کیلو و مهدی فلاح در وزن ۶۹ کیلو به مدال نقره دست یافتند.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ۵۰ کیلو رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل رامی سیرجا از فنلاند پیروز شد و در دور سوم هم از سد کشتی‌گیر قرقیز گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. خدری برای حضور در دیدار فینال میرزا بیگ رحمت اف از ازبکستان را در دو تایم با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرد. خدری در دیدار فینال مقابل النور حسن اف از آذربایجان در سه تایم با نتیجه ۲ بر ۳ شکست خورد و  به مدال نقره بسنده کرد.

در ۶۹ کیلو مهدی فلاح در دور نخست از سد تاراس لیوگمیناس از لیتوانی گذشت و در دور دوم هم مقابل کشتی‌گیر قزاق به برتری رسید و به یک‌چهارم رسید. وی در این مرحله نیز از سد نماینده آذربایجان گذشت و به نیمه‌نهایی راه یافت. فلاح برای حضور در فینال به مصاف فیلچاکوف از اوکراین رفت و در دو تایم با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار فینال مقابل منصور گابایف از روسیه در دو تایم با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

دانیال اکبری در ۸۵ کیلو در دور نخست مقابل ضمیر ماگومدوف از آذربایجان شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. اکبری در گروه بازنده ها کاتاویلاکاس از لیتوانی را مغلوب کرد و در دور بعد یسبیبیتاف از قزاقستان را شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. وی برای کسب مدال برنز مقابل ماگومد علی یف از روسیه در سه تایم با نتیجه ۱۰ بر ۳ مغلوب شد و به مقام پنجم رسید.در این وزن کشتی گیران ترکیه و آذربایجان اول و دوم شدند.

سیدمیثم رمضانی در ۵۸ کیلو در همان دور نخست مغلوب کینسینجر از آلمان شد و با شکست حریفش در مرحله بعد از دور رقابت‌ها کنار رفت. البته در گروه رمضانی کشتی گیر رژیم اشغالگرقدس حضور داشت. دراین وزن کشتی گیران آذربایجان و روسیه به ترتیب به مقام اول و دوم رسیدند و نماینده ایران چهاردهم شد.

در وزن ۴۲ کیلوگرم عبدالحسین جهانبخشی در دور اول مغلوب اسلیوا از لیتوانی شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد حذف شد. در این وزن کشتی گیران اوکراین و گرجستان اول و دوم شدند و جهانبخشی به مقام نهم رسید.

رقابتهای پنج وزن دوم از صبح فردا (یکشنبه) در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.