خدمات بیمه تکمیلی درمان ارتقا می‌یابد

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

خدمات بیمه تکمیلی درمان ارتقا می‌یابد | چاپ |
یکشنبه ۳۰ تیر ساعت ۱۱:۵۸ رییس کل بیمه مرکزی گفت: با توجه به اینکه آیین‌نامه بیمه درمان تکمیلی اصلاح شده است، ارائه خدمات در این رشته بیمه‌ای بهبود می‌یابد. سیدمحمد کریمی روز شنبه در گفت‌و‌گو با «ایرنا» افزود: شورای عالی بیمه با توجه به مشکلاتی که از سال قبل برای بیمه درمان تکمیلی به وجود آمد آیین‌نامه بیمه درمان تکمیلی را اصلاح کرد. وی ادامه داد: بر همین اساس هر شرکت بیمه‌ای که خواستار پوشش جمعیت بیش از ۱۰ هزار نفر در این رشته بیمه‌ای باشد، باید از بیمه مرکزی مجوز بگیرد، ضمن آنکه باید نرخ های کنترل شده تعیین شود.
رییس کل بیمه مرکزی اظهار کرد: قراردادهایی که از پایان سال قبل و سال‌جاری تنظیم شده مانند قرارداد کارکنان شاغل آموزش و پرورش، طبق نظر بیمه مرکزی انجام شده است و بر همین اساس خدمات مناسبی به آنها ارائه خواهد شد.
کریمی گفت: بر اساس اصلاحیه آیین‌نامه درمان تکمیلی شرکت‌های بیمه‌ای و بیمه‌گذارانی که به صورت دسته جمعی اقدام به دریافت پوشش بیمه تکمیلی می‌کنند زیر نظر بیمه مرکزی خواهند بود تا این مشکلات بروز نکند. رییس کل بیمه مرکزی اظهار کرد: اما از آنجا که بیمه‌گذار و بیمه‌گر باید طبق قرارداد منعقده تا پایان زمان قرارداد به تعهدات خود عمل کنند، قراردادهای قبل تا سررسید شدن از اصلاحیه جدید برخوردار نمی‌شوند. به نقل از وِی، بیمه درمان تکمیلی به دلیل مشکلات در حال تعطیل شدن بود که با اصلاح آیین‌نامه آن روند این پوشش بیمه‌ای ادامه می‌یابد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.