خدمات بیمه ایرانیان به ۶ میلیون بیمه شده

خبرگزاری فارس: بیش از ۶ میلیون تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گرفته‌اند

بینا- مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی کشور گفت: از ابتدای اجرای طرح بیمه ایرانیان تاکنون بیش از ۶ میلیون نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
به گزارش بینا، محمدباقر هداوند با اشاره به تعامل سازمان‌ بیمه خدمات درمانی در طرح پزشک خانواده به فارس اظهار داشت: این سازمان نیز همانند دیگر سازمان‌های بیمه‌گر همکاری‌های لازم را با ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده در استانها دارد.
وی تصریح کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی براساس قوانین و مقرراتی که وجود دارد اعتبارات لازم در بخش اجرای طرح پزشک خانواده را به طور کامل پرداخت می‌کند.
هداوند ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌هایی از سوی سازمان خدمات درمانی در ۲ سال گذشته اجرا شده است طرح بیمه ایرانیان در سطح کشور است.
مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶ میلیون نفر از افراد در جامعه که قبلاً‌ فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای بوده‌اند توانسته‌اند از خدمات بیمه ایرانیان استفاده کنند.
وی بیان داشت:‌ سازمان خدمات درمانی آمادگی دارد تا پایان سال تمامی افراد قابل پوشش را تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار دهد و در این بخش تمامی دفاتر خدمات درمانی در سطح کشور آماده پذیرش افراد فاقد بیمه را جهت پوشش بیمه‌ای دارند.
هداوند اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مراجعه‌کنندگان می‌توانند در کمترین زمان ممکن و در یک فاصله زمانی یک روزه دفاتر خود را دریافت کنند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.