خدمات تیم کارت پرسپولیس چیست؟

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مراسم رونمایی از سیم کارت پرسپولیس با نام "تیم کارت" برگزار شد.
 
مراسم رونمایی از تیم کارت پرسپولیس با حضور رویانیان و صدوقی مدیرعامل همراه اول با حضور خبرنگاران در ساختمان همراه اول برگزار شد. این جلسه که قرار بود ساعت ۱۵ برگزار شود به سبب ناهماهنگی‌های موجود ۱۵:۳۰ آغاز شد.
 
در آغاز این جلسه نماینده همراه اول با ذکر توافقات انجام شده میان باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل این شرکت گفت: با توجه به خیل عظیم مشترکان همراه اول ما تلاش کردیم تا با قراردادی میان این باشگاه و هوادارانش رابطه نزدیک‌تر ایجاد کنیم و با ایجاد یک شبکه اجتماعی که مدیریتش بر عهده باشگاه پرسپولیس است، جمعیت هواداری پرسپولیس را به حمایت تیم‌شان تشویق کرده باشیم. همچنین برنامه داریم برای مشترکان فعلی همراه اول هم بسته‌هایی معرفی کنیم تا بتوانند به پرسپولیس از این طریق کمک کنند.
 
در این جلسه در چهار محور، راه‌های درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس از طریق همراه اول معرفی شد: ۱- تیم کارت که هواداران پرسپولیس با خرید آن علاوه بر ۲ هزار تومان شارژ رایگان ۹۰ دقیقه مکالمه رایگان به اضافه یک ماه آوای انتظار پرسپولیس که از سوی خود باشگاه پرسپولیس ساخته شده، به علاوه عضویت رایگان شش ماهه در کانون هواداران پرسپولیس. ۲- سرویس حمایت مالی هواداران پرسپولیس که از طریق این سرویس و سامانه پیامکی ۸۰۴۰۴۰ هواداران پرسپولیس می‌توانند با پرداخت پول از قبض‌های دائمی و سیم‌کارت‌های اعتباری خود علاوه بر گرفتن کارت‌های ستاره‌دار به پرسپولیس کمک کنند. ۳- تقسیط کارت هواداری پرسپولیس؛ در این پروژه تلاش شده تا هواداران پرسپولیس که نمی‌توانند همه مبلغ هواداری این تیم را تهیه کنند، در ۶ قسط از طریق تیم‌ کارت‌های خود نسبت به پرداخت پول این کارت‌ها اقدام کنند. ۴- سرویس‌های پیامکی پرسپولیس؛ در این پروژه هواداران با پیامک به شماره ۲۰۴۰ عضو سرویس‌های پیامکی که شامل مربی ورزشی، خبرنامه، روزنامه پرسپولیس، تالار گفت‌وگوی علی پروین که در آن هواداران با علی پروین می‌توانند به صورت چت صحبت کنند و از تالار گفت‌وگوی پرسپولیسی‌ها بهره‌مند شوند.
 
پیش از این هواداران پرسپولیس از طریق در صورت ارتباط با سامانه پیامکی ۸۰۴۰ و پرداخت ۵ هزار تومان در صورت هر برد باشگاه پرسپولیس ۱۵ دقیقه مکالمه رایگان و ۳۰ پیامک رایگان به علاوه خبرها این تیم را برنده می‌شدند. نکته پایانی پروژه تعریف شده برای باشگاه پرسپولیس پرداخت الکترونیکی به نفع این تیم از طریق کارت‌های بانکی است. هواداران پرسپولیس با شماره‌گیری #۹*۷۲۰* می‌توانند به هر اندازه که می‌خواهند از حساب بانکی‌شان پول به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کنند.
 
به گزارش تسنیم، رویانیان پس از این به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این نوع اقدامات چقدر به بودجه باشگاه پرسپولیس کمک کند، تاکید کرد: امیدوار هستیم همکاری ما با همراه اول چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بودجه پرسپولیس را تامین کند. البته اگر خوب کار شود و همراه اول هم حق ما را بدهد حتی می‌توانیم تا ۲۵ درصد بودجه خود را از این طریق تامین کنیم. تمام این اتفاقات و اعداد و ارقام به استقبال هواداران بستگی دارد.
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.