خدمات جدید با سیم‌کارت قدیمی قابل دریافت نیست

خدمات جدید با سیم‌کارت قدیمی قابل دریافت نیست

شاید شما هم این موضوع را شنیده باشید که سیم‌کارت‌هایی که در ابتدای فعالیت شرکت مخابرات ایران در اختیار مشترکان قرار گرفته به اقتضای فن‌آوری همان سال‌ها بوده است و این احتمال وجود دارد که با تغییر تکنولوژی جوابگوی نیازهای امروز نباشد و شاید برای ارایه‌ی برخی از سرویس‌های ارزش‌ افزوده بود که از مدتها پیش سیم‌کارت‌های خیلی قدیمی همراه اول باید تعویض می‌شدند.

به گزارش ایسنا، طی سالهای اخیر این موضوع مطرح بوده است که به دلیل این که در سیم‌کارت‌های بسیار قدیمی ویژگی‌ها و سرویس‌های جدید قابل استفاده نیستند و دچار مشکل می‌شوند بنابراین باید این‌گونه سیم‌کارت‌ها تعویض شوند تا امکان ارایه‌ی سرویس‌های ارزش افزوده‌ای مثل GPRS و دیگر سرویس‌ها در آن وجود داشته باشد زیرا سیم‌کارت‌هایی قدیمی دارای حافظه‌ی اندکی هستند.

مسوولان ارتباطات سیار هم طی سالهای گذشته تاکید کرده بودند که برای ورود به مرحله جدید و استفاده از سرویس‌های متنوع ارتباطی از جمله MMS و GPRS حتما باید سیم‌کارت‌های قدیمی تعویض شوند، مشترکان برای تعویض سیم‌کارت هیچ هزینه‌ای متحمل نخواهند شد و این هزینه را شرکت ارتباطات سیار ایران پرداخت می‌کند.

در ادامه همین روال سیم‌کارت‌های قدیمی برخی مشترکان ارتباطات سیار غیرفعال شده و سیم‌کارت جدید به آن‌ها تحویل داده می‌شود. اما این سوال وجود دارد که اکنون چه تعداد سیم‌کارت قدیمی در شبکه ارتباطات سیار وجود دارد؟ و آیا امکان استفاده از امکانات و خدمات جدید ارتباطات سیار در تمامی سیم‌کارت‌های کنونی فعال در شبکه وجود دارد یا خیر؟


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.