خدمات دیتای تالیا در راه است

۲۵م آذر ،

شبکه تالیا در تهران و مراکز استان‌ها به شرایط عادی برگشته و مشغول سرویس‌دهی به مشترکین خود است.

مدیر عامل تالیا در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این خبر بیان کرد: تالیا به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس موبایل پیش پرداخت در کشور مدتی در محاق قرارگرفته بود که با ورود سرمایه گذاران تازه و تغییر مالکیت خوشبختانه توانسته است سرویس‌دهی خود را در تهران و مراکز استان به وضعیت مطلوب برساند و اکنون در حال تکمیل پوشش شبکه خود است.

فریبرز نژاد دادگر با اعلام ورود تالیا به حوزه ارائه خدمات دیتا افزود: تالیا در نظر دارد در آینده نزدیک سرویس دیتا را نیز در شبکه خود به مشترکان ارائه کند.

وی با اشاره به رفع مشکلات مشترکان تالیا همزمان با ترمیم و رفع نواقص شبکه گفت: تالیا بخش‌های ارتباطی خود با مشترکین را راه‌اندازی کرده و مشترکین می توانند در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی از خطوط تالیا با تلفن ۹۹۹ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰ تماس بگیرند.

نژاددادگر اعلام کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و ایجاد اطمینان برای مشترکین تالیا، شارژ کارتهای تازه به شکل و مشخصات تازه در بازار توزیع شده است.

مدیر عامل تالیا تاکید کرد: در ابتدای سال جاری مالکیت پروژه تالیا از شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان به شرکت تازه التاسیسی بنام گسترش ارتباطات تالیا واگذار شد و گویا مدیران این شرکت توانسته‌اند در یک سکوت چند ماهه موفق به حل مشکلات چندین ساله این اپراتور شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.