خدمات ویژه امدادی در مناطق برف گیر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 خدمات ویژه امدادی در مناطق برف گیر

خدمات ویژه امدادی در مناطق برف گیر

پرشین خودرو: امداد خودرو سایپا در پی کاهش دما و بارش برف سنگین در مناطق شمال و شمال غربی به خصوص آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خدمات ویژه به مسافران نوروزی ارائه می دهد.

به گزارش ممتازنیوز، احمد کرفی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: در مناطق کوهستانی و صعب العبور ضمن افزایش واحدهای امدادی و نیروی انسانی با سایر واحدهای امدادی مانند امدادو نجات، پلیس راهور ناجا، اورژانس و … مشارکت فعال داریم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش ها و جدیت انجام شده خدمات مورد نیاز امداد و نجات به مسافران نوروزی به خصوص مسافرانی که در راه مانده اند (مشترک و غیرمشترک) ارائه شده است.
کرفی گفت: از روز گذشته که بارش سنگین برف در گردنه حیران ، اسالم ، خلخال و جاده هراز آغاز شده است خدمات ویژه امدادی به مسافران ارائه شده و هیچ مسافر نوروزی با مشکل خاصی مواجه نشده است. حتی در مواردی که مسافران به زنجیر چرخ نیاز داشتند توسط واحدهای امدادی شرکت امدادخودروسایپا تامین و در صورت نیاز به اسکان در پایگاه های امدادی گروه خودروسازی سایپا اسکان داده شدند.
به گفته مدیرعامل امداد خودرو سایپا با پیش بینی ها و تدابیر انجام شده مسافران نوروزی با آرامش و اطمینان خاطر این چند روز پایان تعطیلات را به سلامتی و دلخوشی به پایان خواهند رساند.
کرفی تاکید کرد: مسافران نوروزی ضمن بازدید قبل از سفر خودروهای خود به هشدارها و راهنمایی های پلیس راهور توجه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.