خدمات پس از فروش اولین شکایات کاربران لپ‌تاپ

۱۱م دیماه ،

با ثبت ۱۵ شکایت در هفته در اتحادیه فناوران رایانه تهران، خدمات پس از فروش در صدر شکایت کاربران لپ‌تاپ قرار گرفته‌ است.
سیدمهدی میرمهدی رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران اظهار داشت‌: هر هفته حدود ۱۵ مورد شکایت به این اتحادیه ارجاع می‌شود که بیشترین آمار این شکایت‌ها به خدمات پس از فروش شرکت‌های گارانتی کننده مربوط می‌شود.
وی افزود: بیشترین آمار شکایت مشتریان این کالای دیجیتالی و ارتباطی مربوط به اختلال در برنامه‌های نرم افزاری است.
وی با اشاره به اینکه طبق قانون نظام صنفی خریداران می‌توانند در صورت وجود مشکل تا ۴۸ ساعت کالای مورد نظر را مرجوع کنند، گفت: کاربران در صورت تست نکردن کالای خریداری شده می‌توانند در صورت بروز مشکل طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به مرجوع کالای مورد نظر بپردازند.
به گزارش موبنا رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به کاهش قیمت‌های مکرر لپ‌تاپ در سطح بازار رایانه تهران گفت: افزایش قیمت و دوبرابر شدن انواع لپ تاپ سبب شده تا مشتریان تنها در صورت نیاز به خرید این کالای ارتباطی بپردازند و این در حالی است که تا پیش از گرانی‌ها بازار لپ‌تاپ تهران با تقاضای چشمگیری از مشتریان پرجنب و جوش سپری می‌شد.
میرمهدی با اشاره به افت قیمت‌های پی در پی این کالای ارتباطی گفت: در زمان حاضر فروشندگان انواع لپ تاپ مجبور به تعدیل قیمت این کالای ارتباطی و دیجیتالی شده‌اند چرا که تقاضا برای این کالای ارتباطی به ندرت صورت می‌گیرد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.