خدمت‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر وظیفه شرعی مسئولان دانشگاه است

۵ م دیماه ،

رییس دانشگاه یاسوج گفت: خدمت‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه وظیفه شرعی ماست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کهگیلویه و بویراحمد، اردوان ارژنگ در نشست ستاد شاهد و ایثار دانشگاه یاسوج که با حضور مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: خدمت رسانی به خانواده شهدا و فرزندان آنها مایه افتخار مسئولان است و خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر، تنها وظیفه اداری ما نبوده بلکه وظیفه شرعی ماست.

وی به فرهنگ ایثار و شهادت و ضرورت گسترش این فرهنگ در جامعه اشاره و اظهار کرد: امروز دانشجویان شاهد و ایثارگر باید علمداران و پیشگامان همه عرصه‌ها در محیط دانشگاه و جامعه باشند.

رییس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه هزینه کردن برای فرزندان شاهد سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: برای فرزندان شاهد و ایثارگر هر چه کار کنیم کم است، چراکه این دانشجویان باید پرچمدار صحنه دانشگاه باشند.

همچنین سید مصطفی مهدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۲۴۸۱ دانشجوی شاهد و ایثار گردر دانشگاه‌های استان مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد ۲۰۱ نفر در دانشگاه یاسوج می‌باشند.

مهدی ابراز کرد: با توجه به فتنه‌هایی که وجود دارد، باید مراقب آفت‌ها و بلاهایی که به سمت فرزندان شهدا نشانه رفته باشیم، چراکه در این مسیر هر لحظه دچار غفلت شویم، باخته‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها ادامه داد: عده‌ای از جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر فدا شدند تا ما به این جایگاه برسیم، اما بعضی اشخاص نمی‌خواهند ببینند چه اتفاقی افتاد که ما در وضع موجود قرار گرفتیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.