خدمت توام با تکریم خانواده شهدا اولویت وظایف منطقه ۱۵ است

خدمت توام با تکریم شکوهمند خانواده شهدا و ایثارگران متناسب با شان و منزلت آنان باید همواره در اولویت وظایف منطقه۱۵ باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،سید احمدی صفوی شهردار منطقه ۱۵ ضمن بیان مطلب فوق یادآور شد: گر چه خدمت رسانی به مردم در شهرداری وظیفه سازمانی شهرداری است ولی خدمت توام با تکریم اقشار مذکور در اولویت وظایف ما می باشد.
صفوی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس پاسخ مردم به ندای حضرت امام (ره) سبب سربلندی نظام و پیروزی نهایی در جنگ تحمیلی شد ، امروز هم انتظار این است که با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارتقاء ارزشهای دینی ،‌فرهنگی و اجتماعی باشیم.
شهردار منطقه ۱۵ در ادامه تصریح کرد:با لبیک گفتن به رهبری و توجه عمیق به کارآمدی دین در جامعه می توانیم به توفیق خدمات بهینه به مردم نائل شویم.
وی خطاب به جانبازان شاغل در منطقه افزود: اکنون انتظار جامعه و آحاد مردم از شما یادگاران دفاع مقدس ،‌ارایه خدمات بیشتر و بهتر و به دور از هرگونه موانع احتمالی به مردم و به ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران است.
احمد صفوی اظهار داشت: همکاران جانباز با ایجاد تشکل به بررسی و مطالعه مسایل مبتلا به جامعه پرداخته و راهکارهای پیشنهادی را به لحاظ کارآمدی دین در جامعه ،‌در جهت اعتلای خدمت رسانی به مردم ارایه دهند ./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.