خدمت مجری فراری صداوسیما به اپوزیسیون

خدمت مجری فراری صداوسیما به اپوزیسیون

به گزارش جام نیوز، “سید محمد حسینی” مجری سابق و جنجالی جمهوری اسلامی که از کشور گریخته است و در شبکه سلطنت طلب پارس اجرای برنامه می پردازد؛ به ارائه طرح برای اتحاد اپوزیسیون پرداخت.
“حسینی” گفت: «من در فیسبوک خود مطلبی را با عنوان هر ایرانی یک اپوزیسیون نوشته ام. خب این یعنی چه؟ من این عنوان را از کجا دزدیده ام؟ شما فکر می کنید اپوزیسیون الآن به وجود آمده است؟ خیر اپوزیسیون چند هزار سال است که وجود دارد. منظور این است که تو اپوزیسیون خودت هستی. یعنی این شهوت و جاه طلبی را باید از خودت دور کنی.»

وی در خاتمه افزود: «شما فکر می کنید که چرا اتحاد در میان اپوزیسیون به وجود نمی آید؟ زیرا اپوزیسیون خارج از کشور می خواهند مخرج یکدیگر را شبیه هم کنند! مثلا به یک کمونیست می گویند: دوست داری به گروه ما بپیوندی؟ کمونیست می گوید: آری دوست دارم. بعد به او می گویند اول باید شهادتین بگویی! ما مخرج کسرها را با این کار شبیه هم می کنیم. یک سوم به علاوه یک چهارم جوابش می شود یک! من می گویم رضا پهلوی آدم خوبی است و سه چهارم است و میرحسین موسوی نیز یک چهارم است و یک چهارم دیگر کروبی است. همه اینها با هم می شوند یک!!»

اینگونه به نظر می رسد اوضاع اپوزیسیون آنچنان بحرانی است که مجری برنامه های طنز و مسابقه های صداوسیما ایران، اکنون تبدیل به فردی سیاسی شده و راهکارهایی برای بهبود اوضاع اپوزیسیون می دهد و یا شاید جایگاه اپوزیسیون آنقدر طنزگونه شده که اکنون این “محمد حسینی” است که در جایگاه اصلی خود مشغول به فعالیت است.

tags

,اتحاد اپوزیسیون, اتحاداپوزیسیون, اوضاع اپوزیسیون, اپوزیسیون, حرفهای محمد حسینی, حسینی, درباره کمونیست, درباره کمونیستها, رضا پهلوی, رضا پهلوی, سید محمد حسینی, سید محمد حسینی, شبکه سلطنت طلب پارس, فرار مجری ایران, مجری ایرانی, مجری طنز ایرانی, مجری فراری ایرانی, محمد حسینی, محمد حسینی, میرحسین موسوی, کمونیست

تاریخ ۱۵ تیر      

تعداد بازدید ۳      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ارکیده:

    از هر چی ادم وطن فروش بدم بره بمیره-من عاشق وطنم هستم ایران اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.