خرابکاری در برنامه فضایی ایران + عکس و فیلم

در این فیلم موشک ماهواره بر ایران در حالی که آماده پرتاب است بمب گذاری و منفجر می شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  سریال لورج (Leverage ) در فصل جدید خود به نمایش عملیات خرابکاری آمریکایی ها در داخل خاک ایران و در برنامه فضایی کشورمان پرداخت.
 این سریال داستان رابین هودهای قرن جدید است ، افرادی که به سراغ ثروتمندانی می روند که از راههای مشروع پولهای نامشروع بدست آورده اند.کار شخصیت های اصلی این سریال این است که از کسانی محافظت کنند که قانون نمی تواند کاری برایشان کند.

در فصل پنجم این سریال که به تازگی و در روزهای گذشته پخش شد افراد این گروه در حال انفجار موشک ماهواره بر ایرانی که از نزدیکی تهران در حال پرتاب است نمایش داده شدند.

حرکت غیر حرفه ای سازندگان این سریال در اینجاست که افرادی که به محافظت از تجهیزات فضایی ایران می پردازند اصلا شباهتی به ایرانی ها ندارند و شبیه دزدان دریایی کارایب هستند.

همچنین حروف فارسی به صورت کاملا ناشیانه و مجزا در تصاویر مشاهده می شود. خرابکاری و ممانعت از پیشرفتهای تکنولوژیک ایران به وفور در فیلم ها و سریالهای آمریکایی مشاهده می شود و قباحت زدایی از این مساله و عادی سازی آن که می توان آن را تروریزم تکنولوژیک نام نهاد در دستور کار صنایع تفریح و یرگرمی این کشور قرار دارد.

پیش از این آمریکا و رژیم صهیونیستی با ویروسهای رایانه ای مانند استاکس نت در صدد خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بوده اند.

 برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.