خراسانی ها بیش از ۳۹ هزار خودرو تولید کردند

خراسانی ها بیش از ۳۹ هزار خودرو تولید کردند

عصر خودرو : شرکت ایران خودرو خراسان درپنج ماه اول امسال تولید۳۹ هزار و۱۶۱ دستگاه انواع خودرو را در کارنامه خودثبت کرد.

به نقل از ایکوپرس ، سیدمحمد مهدی سیادت مدیرعامل ایران خودرو خراسان با بیان این مطلب گفت : با وجود محدودیت های بین المللی روند تولیداین شرکت از نظر کمی و کیفی با جدیت دنبال می شود.
وی تولیدایران خودرو خراسان در پنج ماه اول سال های ۸۸ ، ۸۹ و ۹۰ را به ترتیب ۳۶ هزارو ۷۹۵، ۴۰ هزارو۸۹۷ ، ۴۶ هزارو ۹۷۶ دستگاه عنوان کرد .
مدیر عامل ایران خودرو افزود: طی پنچ ماه نخست سال جاری ، ۱۸هزار و ۶۰۴ دستگاه انواع خودرو پارس ، ۱۹هزار و ۲۶۱دستگاه ۴۰۵ و نیز یک هزار و ۲۹۶ دستگاه سوزوکی گراند ویتارا در ایران خودرو خراسان تولید شده است .
سیادت درهمین حال به این نکته اشاره کرد که ایران خودرو خراسان از زمان بهره برداری تاکنون بیش از ۶۰۰هزار دستگاه انواع خودرو تولید و روانه بازار کرده است .
مدیرعامل ایران خودرو خراسان اظهار داشت : به دستور مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو مذاکراتی با برخی از شرکت های خودروسازی کشورهای جنوب شرقی آسیا برای تولید خودرو جدید دراین شرکت انجام داده ایم که تا پایان امسال به نتایج خوبی دست خواهیم یافت .
وی بهره گیری از تمامی استانداردهای کیفی در تولیدات ایران خودرو خراسان را یک هدف راهبردی دانست وگفت : تولیدات این شرکت از محبوبیت خاصی در میان مشتریان برخوردار است .

شنبه ۱۸ شهریور   ۱۶:۱۷


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.