خراسان‌شمالی کم تصادف‌ترین استان کشور

۲۱فروردین۱۳،

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی مطرح کرد

خراسان‌شمالی کم تصادف‌ترین استان کشور

کاهش ۲۰ درصدی تلفات تصادفات رانندگی

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: خراسان‌شمالی در ایام نوروز ۹۲ جزو کم تصادف‌ترین استان‌های سطح کشور شناخته شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، صفوه‌الله محمدی اظهار کرد: ۴ هزار نفر در قالب ۹۴۶ اکیپ گشت خودرویی و موتوری طی نوروز امسال در استان به مسافران نوروزی خدمات رسانی کردند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مسافرت‌های نوروزی به استان، از اقدامات شایسته ستاد تسهیلات نظارت بر سفر های خراسان شمالی خبر داد و افزود: این اقدامات سبب شد اقامت مسافران در این استان نیز افزایش چشمگیری داشته باشد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه به تعامل و همکاری بسیار خوب نهادها و دستگاه‌های مختلف در خدمات رسانی به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: قرارگاه تأمین نظم و امنیت نیز در استان تشکیل و با جدیت و به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی بوده است.

به گفته محمدی، طی مدت یاد شده تعداد ۴۳۴ دستگاه خودرو و ۳۱۷ دستگاه موتور سیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی اظهار کرد: نتیجه تلاش‌ها و اقدامات قرارگاه نظم و امنیت منجر به کاهش ۲۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در سطح جاده‌ها شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی یادآور شد: از ابتدای طرح نوروز امسال ۱۵ نفر بر اثر تصادفات در سطح جاده‌های خراسان شمالی جان خود را از دست دادند که این تعداد در سال قبل ۱۸ نفر بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اضافه کرد: بر اثر وقوع تصادفات همچنین ۲۲۸ نفر مجروح شدند که توسط عوامل امداد و نجات مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خراسان شمالی را جزو کم تصادف‌ترین استان‌های کشور بیان کرد و گفت: این موفقیت در سایه تعامل مردم با پلیس و تلاش کارکنان انتظامی حاصل شده است.

چهارشنبه ۲۱ فروردین   ۱۱:۱۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.