خردکردن اپل به نام هنر+عکس

یک هنرمند با برداشتن تبر و اسلحه چندین نوع از محصولات شرکت اپل را خرد کرده و یا آنها را زیر قطار گذاشته و بعد قطعات خردشده را در کنار هم قرار داده و از آنها عکاسی کرده است.

مایکل تامپرت با گرفتن عکسهایی با وضوح تصویر بالا این امکان را برای مخاطب آثار هنری خود فراهم کرده تا جزئیات دستگاه های خرد شده را از نزدیک مشاهده کنند.
نتیجه این آثار هنری به شکل غریبی زیبا است و می تواند تحقق کابوس کسانی باشد که بیش از حد به تلفنهای همراه و یا تبلتهای خود علاقه دارند.

مایکل تامپرت تبری را به آی فن ۳G خود فرو برده است و نتیجه آشفته آن را باقی گذاشته تا اشک در چشم طرفداران اپل جمع شود
تامپر همچنین درمیان این آثار به یک آی فن ۳ شلیک کرده است. تصویر دیگر نشاندهنده همان آی فن از پشت است که سوراخهای ایجاد شده براثر اصابت گلوله را نشان می دهد.
چندین آی پاد ۸ گیگ نانو نیز در مسیر یک قطار تند رو قرار داده شده است و پس از آن قطعات آن در کنار هم قرار داده شده تا برای عکاسی آماده شوند. محتویات این آی پادها روی یک سطح سفید قرار گرفته شده تا تأثیر رنگها به خوبی نمایان شود.

برای همه پیش آمده که از تلفن خود ناامید شوند اما به ندرت پیش آمده که بخواهیم به آی فن قدیمی خود با یک اسلحه ۹ میلیملتری حمله کنیم

آی پاد نانو زیر چرخهای قطار

هرکدام از آی پادها توسط عبور قطار نابوده شده و هر کدام در خط راه آهن پخش شده است

شلیک به یک مک بوک ایر، خرد کردن آی پاد ۸ گیگی که تصویری شبیه به انسان با دستان گشوده به نظر می رسد بخشی از این نمایشگاه هنری را تشکیل داده است، اما شاید آزاردهنده ترین قسمت آن آی پدی باشد که توسط یک مشعل کوره ای لحیم کاری از بین رفته و شبیه یک سیاره بیگانه عجیب شده است.
تامپرت کار خود را به عنوان یک کارآموز چاپخانه آغاز کرد وی اکنون در سن فرانسیسکو آمریکا زندگی می کند.

تبلت مشهور اپل در زیر مشعل کوره ای لحیم کاری

از بین بردن مک بوک ایر با تبر کشاورزی و مشعل کوره ای لحیم کاری

مایکل تامپرت هنرمند دیجیتال که تفنگ در دست دارد در کنار پل فیرچالید عکاس این تصاویر


بهگر | خواندنی – دیدنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.