خرس به زودی پروانه نمایش داخلی می‌گیرد

سجادپور به هنرآنلاین خبر داد

معاون امور فعالیت‌های سازمان سینمایی از صدور پروانه نمایش آخرین فیلم خسرو معصومی در آینده نزدیک و تعلیق سه ماه فعالیت‌های شرکت پخش پاسارگاد خبر داد.

علیرضا سجادپور؛ معاون امور فعالیت‌های سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره آخرین وضعیت پروانه نمایش داخلی فیلم “خرس” گفت: این فیلم تمام مراحل قانونی برای دریافت پروانه نمایش بین المللی خود را انجام داد و نمایش‌های این فیلم در جشنواره های خارج کشور طبق ضوابط قانونی انجام می شود.

او افزود: اطلاع دارم که تهیه کننده فیلم درخواست صدور پروانه نمایش داخلی این فیلم را به ارشاد داده و روند قانونی صدور پروانه آن در حال طی شدن است و به زودی پروانه نمایش این فیلم صادر می شود.

سجاد پور در پاسخ به سوالی در مورد دلیل ناموفق بودن فیلم ها در گیشه گفت: این نگاه درستی نیست که سینما را با اکران هفته به هفته بسنجیم. خوشبختانه دخالت سازمان‌های مختلف در عرصه اکران در حال کمرنگ‌تر شدن است و این موضوع باعث شده روند اکران در ایران تکان مثبتی بخورد. حلیل خودم هم از وضعیت اکران بهتر شدن آن است و امیدوارم تا پایان سال هم به رونق اکران افزوده شود

او همچنین درباره شرکت پخش پاسارگاد و تخلف این شرکت گفت: این تخلف به دلیل پخش بدون مجوزهای کامل برای فیلم “گشت ارشاد” وده و چون برای اولین بار این اتفاق افتاده، تنها فعالیت‌های این موسسه حدود سه ماه تعلیق می شود و نیازی به مجازات بیشتر وجود ندارد.

پایان پیام/
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.