خروج خودروهای فرسوده مهم تر از یورو۴ است

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

محسن بیگلری – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی

عضو کمیسیون صنایع:

خروج خودروهای فرسوده مهم تر از یورو۴ است

در موضوع ارتقاء استاندارد هم اجرای خروج خودروهای فرسوده و هم ارتقای استاندارد خودروها iبه استاندارد آلایندگی یورو۴ iبه عنوان روش های مفید محسوب می گردد اما با توجه iبه روابط غیر عادی تجاری موجود(تحریم) خروج خودروهای فرسود منطقی تر است.

به گزارش تفسیری «عصرخودرو» iبه نقل از موج، محسن بیگلری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در اجرای iبهتر طرح خروج خودروهای فرسوده و با توجه iبه افزایش قیمت خودروها دولت می تواند با برنامه ریزی دقیق تر و اجرای سیاست های تشویقی برای مشتریان، iبه موفقیت این طرح کمک کرده و آن را iبه اجرا در آورد.
نماینده مردم سقز و بانه با مفید دانستن اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده اظهار داشت: این طرح علاوه بر کاهش آلایندگی در خودروها سبب رونق صنعت خودروسازی و نشاط در این سیستم خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح خروج خودروهای فرسوده سبب نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور می گردد و با توجه iبه شرایط کنونی اگر قرار باشد یکی از دو راه ارتقای استاندارد آلایندگی یا خروج خودروهای فرسوده را انتخاب کنیم iبه عقیده من طرح خروج خودروهای فرسوده iبهتر بوده و iبه نفع اقتصاد و مردم کشور است.

جمعه ۲۶ آبان   ۱۲:۲۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.