خروج زنان از «پادگان اشرف» (+تصاویر)

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

پادگان اشرف که سال ها محل طراحی نقشه های پلید منافقین علیه مردم و کشور جمهوری اسلامی ایران بود، بامداد پنجشنبه ۲۱شهریور به صورت کامل تخلیه شد.

بامداد پنجشنبه ۲۱ شهریور پادگان اشرف شاهد خروج آخرین گروه از اعضای گروهک ضاله ی منافقین بود و با تخلیه کامل این پادگان و زمین های اطراف تحت نظارت پلیس عراق، آخرین اعضای به جا مانده از این گروهک نیز به کمپ لیبرتی منتقل شدند تا پادگان اشرف برای همیشه تعطیل و به مردم عراق بازگردد.

چندی پیش یک عضو جدا شده از فرقه رجوی در بخشی از افشاگری هایش تصریح کرد که ۹۵ درصد از زنان پادگان اشرف طی ۲۵ سال قبل در اماکن عمومی و تفریحی عراق به تنهایی قدم نزده اند.

 یکی از اشخاص جدا شده از گروهک منافقین با بیان این مطلب افزود: ۷۰ درصد از زنان منافقین مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده اند و در مجموع ۱۰ درصد از زنان سازمان که متاهل بوده اند دارای فرزند می باشند.

وی اظهار داشت: از سال ۱۳۶۴ به بعد بچه دار شدن در تشکیلات منافقین ممنوع شده اما حاملگی های ناخواسته نیز وجود داشت و در ۲۵ سال قبل از این مجموعه کمتر از یک درصد در عراق یا اروپا بچه دار شده اند و مابقی مربوط به قبل از سال ۱۳۶۴ شمسی است.

زمین این پادگان متعلق به کشاورزان عراقی بود که از سوی دیکتاتور پیشین عراق صدام غصب شده و به اعضای این گروهک اهدا شده بود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.