خروج منافقین از لیست تروریست‌ها سیاست دوگانه آمریکا را iبه جهانیان نشان داد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: وقتی که آمریکا و غرب اقدام iبه خروج منافقین از لیست سازمان‌های تروریستی کردند iبه حزب‌الله برای قرار گرفتن در این لیست اخطار داند و همهی این موارد نشانگر سیاست دوگانه آمریکا و غرب است.

حسین معین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه سیاست‌های دوگانه آمریکا و غرب، تصریح نمود:‌ آمریکا با خروج گروه‌ها و سازمان‌ها از لیست سازمان‌های تروریستی، سیاست‌های دوگانه خود را iبه افکار عمومی نشان داد.

وی با اشاره iبه خروج منافقین از لیست گروه‌های تروریستی، ادامه داد: وقتی که آمریکا و غربی‌ها اقدام iبه خروج نام منافقین از لیست تروریست‌ها کردند iبه حزب‌الله برای قرار گرفتن در این لیست اخطار دادند و همهی این موارد نشانگر سیاست دوگانه آمریکا و غرب است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بیان این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند با تروریست خواندن حزب‌الله بر آنها فشار وارد نمایند، یادآور شد:‌ آمریکا و لابی صهیونیستی از تأثیر جمهوری اسلامی ایران بر کشورهای منطقه هراس دارند، بنابراین در جهتی کاهش نفوذ ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی باشند و این اظهارات دروغین نیز بر همین اساس مطرح می‌‌‌شود.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.