خریداری ۷۲۰ تن آرد خام توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی اصفهان


خریداری ۷۲۰ تن آرد خام توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی اصفهان

۱۴:۰۱ (دوشنبه ۱۶ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس تعاون روستایی استان اصفهان گفت: ۷۲۰ تن آرد خام توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی خریداری شده است.

علی جهازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به خریدهای تضمینی صورت گرفته در استان اصفهان، اظهار کرد: تاکنون هیچ نوع خرید تضمینی در زمینه سیب زمینی در استان آغاز نشده و علت این است که قیمت‌ها هنوز کاهش پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: ممکن است قیمت سیب‌زمینی در روزهای آینده به قیمت خرید تضمینی برسد.

رئیس تعاون روستایی استان اصفهان اضافه کرد: قیمت پیش‌بینی شده برای این محصول مبلغ ۱۵۵ تومان ارزیابی شده است.

وی افزود: سیب‌زمینی‌های محصول پائیزه شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر خوانسار، چادگان و تیران و کرون و سمیرم اگر به قیمت تضمینی برسد توسط سازمان تعاون روستایی خریداری می‌شود.

جهازی زمان خرید تضمینی محصول سیب زمینی را اواسط پاییز عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی شده میزان کشت این محصول در این مدت زیاد بوده اما امکان خرید تضمینی پیاز بسیار کم است.

وی از خرید تضمینی گندم در استان سخن گفت و تصریح کرد: از ابتدای برداشت گندم تاکنون بیش از ۳۰ هزار تن گندم به صورت توافقی توسط مراکز خرید شرکت‌های تعاونی روستایی استان اصفهان از کشاورزان در حوزه عمل تعاونی‌ها، خریداری شده است.

رئیس تعاون روستایی استان اصفهان اضافه کرد: مقدار گندم خریداری شده به کارخانجات آرد و سیلوهای شرکت غله و بازرگانی تحویل و وجه مربوط به محصول خریداری شده نیز به کشاورزان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: در سال جاری ۷۲۰ تن آرد خام نیز توسط اتحادیه‌های تعاونی روستایی خریداری و توسط شرکت‌های تعاونی روستایی میان روستاییان و خبازی‌های روستایی توزیع شده است.

جهازی اضافه کرد: ۸ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۹۳۲ لیتر مواد سوختی و فرآورده‌های نفتی توسط فروشگاه‌های نفت شرکت تعاونی روستایی و کشاورزی در دو جایگاه پمپ بنزین و دو جایگاه سی‌ان‌جی در مناطق روستایی توزیع و خدمت‌رسانی شده است.

.

.

.

.

.

.

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.