خرید طلا با کارت عابر بانک مسروقه ، هویت زن سارق را فاش کرد

۰۲م اسفند ،

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه ، از دستگیری یک زن سارق پس از استفاده از یک قطعه کارت عابر بانک مسروقه جهت خرید طلا و جواهرات خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبر نگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “جهانفر” در تشریح این خبر بیان داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از کلانتری ۱۲ کرمانشاه به پلیس آگاهی استان مبنی بر سرقت کارت عابر بانک ۲ خانم میانسال و برداشت بیش از ۱۱۰ میلیون ریال وجه از آنها ، پیگیری پرونده به ماموران شعبه ۴ اداره مبارزه با سرقت این پلیس محول شد .
وی ادامه داد : بررسیهای بعمل آمده توسط ماموران پرونده حکایت از آن داشت ، سارق با استفاده از کارت عابر بانک مسروقه اقدام به خرید طلا و جواهر از یک واحد صنفی طلافروشی کرده است ، که در این راستا با هماهنگی مقام قضایی و صنف طلا فروش ها مجوز لازم جهت بازبینی تصاویر دوربین مداربسته واحد مذکور اخذ شد .
سرهنگ “جهانفر” افزود : در این رابطه تصاویر مذکور در حضور شاکیان پرونده مورد بازبینی و بررسی قرار گرفته و مشخص شد ، سارق زنی جوان و از دوستان خود مالباختگان می باشد .
رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه ضمن اشاره به دستگیری متهم در شهر کرمانشاه تصریح کرد : متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی ، با دستور مقام قضایی روانه زندان شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.