خرید ۱۷ فروند هواپیمای مسافربری/ تصمیم‌گیری درباره هزینه‌ آژانس‌های هواپیمایی

2039-3.jpg

وزیر راه از خرید ۱۷ فروند هواپیمای مسافربری و اضافه شدن آنها به ناوگان هواپیمای‌های کشور در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نیکزاد امروز پس جلسه هیات دولت اعلام کرد که این هواپیماها از نوع ایرباس ۳۱۰،‌ ایرباس ۳۲۰ و ام‌دی هستند و به زودی وارد ناوگان هواییمایی کشور می‌شوند.

وی در ادامه درباره‌ی روند ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده گفت: از مجموع ۱۴ هزار واحد که قرار است در مناطق زلزله‌زده ساخته شود ۱۲ هزار واحد فونداسیون‌ریزی شده است، ۷ هزار واحد بتن ریزی شده و ۱۵۰۰ واحد نیز به مرحله‌ی اسکلت و سقف‌زنی رسیده است. ۵ هزار کانکس نیز در ۲۰ روز آینده آماده می‌شود و از مجموع ۱۲ هزار واحد دامی نیز ۳ هزار واحد در حال ساخت است و ما امیدواریم قبل از فصل سرما تمام روستاییهای که به صورت دائم در منطقه حاضر هستند اسکان یابند.

نیکزاد درباره‌ی علت واگذاری اپراتور دوم بندر شهید رجایی به بخش دولتی با حضور شعارهای دولت مبنی بر حمایت از بخش خصوصی گفت: ما چند نوبت را برای این کار آگاهی زدیم و شرکتی که برای این کار برنده شده بود، متشکل از ۴ شرکت بود که آن‌ها یک به یک از اجرای پروژه انصراف دادند و متاسفانه رسانه‌ها در این زمینه مسائلی را مطرح کردند که من از پاسخ دادن به آن‌ها پرهیز کردم و این مسائل درست نبود.

وزیر راه درباره‌ی افزایش قیمت بلیت هواپیما گفت: از آنجا ۲۰۰ هواپیما و هزینه‌های تعمیر هواپیماها در اولویت اختصاص ارز دولتی قرار ندارد باید جلسه‌ای در این زمینه تشکیل دهیم و درباره‌ی وضعیت قیمت ۲۰۰ هواپیما و هزینه‌های آژانس‌های هواپیمایی بررسی و تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.