خرید از سوپرمارکت آنلاین روکولند در تهران

همان‌طور که می‌دانید پر‌مصرف‌ترین کالاهای روزانه ما، محصولات سوپرمارکتی است. اما تا امروز در ایران یک سوپرمارکت آنلاین واقعی وجود نداشته تا ما تجربه‌ای دراین مورد داشته باشیم!

با چند سال تاخیر نسبت به کشورهای توسعه یافته، نهایتا خرید اینترنتی در ایران و به ویژه در تهران بصورت کامل جا‌افتاده است و درصدی از مردم کالاهای مورد نیاز خود را بدون نیاز به طی مسیر در ترافیک، از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر تهیه می‌کنند. فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، که از مغازه های فیزیکی که ما می‌شناسیم بسیار بزرگتر هستند و خدمات بسیار بیشتری هم ارائه می‌دهند.

این فروشگاه‌ها بسیاری از کالاهای مورد نیاز ما را همراه با خدمات مناسبی ارائه می‌دهند و حتی این امکان را به ما می‌دهند که کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و حتی با تخفیف درب منزل تحویل بگیریم.

اما امروز ایرانیان باهوش می‌خواهند یک قدم دیگر هم به جلو بردارند و مواد‌غذایی و مایحتاج روزانه خود را نیز مانند کشورهای پیشرفته بصورت اینترنتی تهیه کنند تا بتوانند از وقت خود بهتر استفاده کنند.

اما واقعا فروش اینترنتی و ارسال موادغذایی بصورت اینترنتی در ایران امکانپذیر است؟

همان‌طور که می‌دانید پر‌مصرف‌ترین کالاهای روزانه ما محصولات سوپرمارکتی است.اما تا امروز در ایران یک سوپرمارکت آنلاین واقعی وجود نداشته تا ما تجربه ای دراین مورد داشته باشیم!

خبر خوش اینکه به تازگی سوپرمارکت آنلاین روکولند با تنوع بیش از ۲۵۰۰ محصول شامل موادغذایی، میوه، گوشت، مرغ و لبنیات تازه،بصورت ارسال رایگان در شهر تهران،تجربه جدیدی از زندگی دیجیتالی را ارائه می‌کند. جالب توجه اینکه سایت روکولند حتی در روزهای تعطیل موادغذایی و مایحتاج روزانه خریداران را برایشان ارسال می‌کند.

سوپرمارکت آنلاین روکولند سعی می‌کند علاوه بر کمک بهکاهش آلودگی هوا، تجربه خریدی آسان و دلپذیر برای مخاطب به وجود بیاورد. انتخاب بازه زمان ارسال سفارش و روز آن از مزایای روکولند است و این امکان را به مشتری می‌دهد تا برنامه روزانه و خرید خود را کاملا مدیریت کند. محصولات در این سایت همگی تازه و با تاریخ‌های به روز می‌باشند که به ما کمک می‌کند بتوانیم محصولاتی نظیر گوشت و مرغ و ماهی تازه را در کنار میوه و سبزیجات و حتی محصولات لبنی در اختیار داشته باشیم.

از دیگر مزایای روکولند، گارانتی کیفیت محصول می‌باشد، که شامل بازگشت وجه یا تعویض محصول در صورت عدم رضایت مشتری از نوع بسته‌بندی محصول یا ایرادی در قیمت و کیفیت می‌باشد.

فروش ویژه روکولند

در صفحه اول سایت روکولند هر روز گروهی جدید از کالاها وارد فروش ویژه می‌شوند. همین‌طور در قسمتی مخصوص کالاهایی با درصد تخفیفات مختلف است. و نیز بسته‌های پیشنهادی با قیمت‌های قابل توجه و کالاهایی مرتبط در کنار هم آمده تا در کنار راحتی پیدا کردن کالا، بتوانید آن را با قیمتی مناسب تهیه فرمایید.

روکولیست

روکولیست مانند دفتر یادداشت حساب کاربری روکولند شماست.ما معمولا کاغذی داریم که کسری‌های منزل را برای خرید روی آن یادداشت می‌کنیم و اکثرا هم جای آن روی یخچال است که جلوی چشم باشد.

روکولیست دقیقا همان کاغذ است. زمانی که قصد خرید ندارید اما برای خرید بعدی کالایی جزو کسری‌های منزل شما خواهد بود آن کالا را به روکولیست خود اضافه می‌کنید.در زمان خرید، اجناس روکولیست را به سبد خرید انتقال می‌دهید. همچنین می توانید روکولیست خود را به دوستانتان پیشنهاد کنید و به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی روکولند با ارایه بهترین و معتبرترین برند‌ها از تامین‌کنندگان داخلی و خارجی سلیقه و نیاز تمام مشتریان را پوشش می‌دهد.

www.rocoland.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.