خرید اینترنتی بلیط اتوبوس چقدر سفر را آسان تر می کند؟

 

در دنیایی که همه چیز احتیاج به سرعت بیشتری دارد، بهتر است سراغ راه هایی برویم که اتلاف وقت کمتری دارند. ساعت ها وقت خود را صرف خرید هایی میکنیم که به وسیله اینترنت و فقط با چند کلیک ساده می توانیم آن ها را تهیه کنیم. خرید اینترنتی بلیط اتوبوس یکی از راه های مدرنی است که به دلیل راحتی استفاده از آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. تقریبا اکثر افرادی که نیاز به بلیط دارند ترجیح می دهند به صورت اینترنتی بلیط خود را تهیه کنند. دلیل این امر بسیار واضح است چون می توانند از خانه یا محل کار خود و بین کارها یا در زمان استراحت و با چند کلیک ساده بلیط خود را بدون هیچ گونه اتلاف وقتی تهیه کنند. نه در ترافیک مسیر و نه در صف طولانی تهیه بلیت مانده اند.

می خواهیم شما را با سامانه سفر ۷۲۴، یکی از معتبرترین و جامع ترین سایت های خرید و رزرو آنلاین بلیط اتوبوس آشنا کنیم. سفر ۷۲۴ سامانه معتبری است که امکان سفری آسان و مطمئن را برای مسافران فراهم نموده است. گستردگی همکاری با شرکت های مسافربری متعدد (سیر و سفر، میهن نور، عدل، رویال سفر و …) و داشتن مجموعه‌ای از اتوبوس‌های به‌روز ناوگان حمل ‌و نقل کشور (مان، مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا، داف و…) در لیست سرویس ‌ها، این امکان را به سفر ۷۲۴ داده است تا سرویس های متنوعی را در اختیار مسافرین و متقاضیان بلیط اتوبوس قرار دهد.. همچنین امکان خرید بلیط اتوبوس را از اکثر ترمینال های شهرهای کشور مانند (ترمینال جنوب، ترمینال غرب، ترمینال مشهد، پایانه بیهقی، ترمینال تبریز و تمامی ترمینال های معتبر ایران) فراهم کرده است.

سفر ۷۲۴ علاوه بر سفرهای داخلی، سفرهای خارجی (مانند ترابوزان، وان، ارزوروم، تفلیس، باتومی، ایروان، باکو، سلیمانیه، اربیل، آنکارا، استانبول و …) را نیز در سرویس های خود دارد. داشتن انتخابی مناسب، نتیجه در اختیار داشتن اطلاعات سرویس های شرکت های مسافربری مختلف می باشد، که سامانه سفر ۷۲۴ این امکان را برای شما فراهم ساخته است .

برای خرید بلیط از سامانه سفر ۷۲۴ فقط با چند کلیک و طی ۴ مرحله ساده زیر می توانید بلیط خود را تهیه کنید:

۱٫       وارد کردن مبداء و مقصد. وقتی وارد سایت سفر۷۲۴ می‌شوید اولین بخشی که می‌بینید، مخصوص وارد کردن مبداء و مقصد شما است. لازم به ذکر است که  برای جلوگیری از اتلاف وقت، نیازی به ثبت نام در سایت سفر۷۲۴ ندارید.

۲٫       انتخاب مناسب‌ترین سرویس. با مقایسه سرویس های موجود، می توانید بهترین و مناسب ‌ترین آن ‌ها را انتخاب کنید.

۳٫       تعیین‌کردن صندلی. در سفر۷۲۴ نه تنها نوع صندلی (معمولی، وی‌آی‌پی، تخت‌شو و…) به وضوح مشخص شده، بلکه به آسانی می‌توانید جای دلخواه‌تان را انتخاب کنید. در واقع با این قابلیت نیازی نیست که با مهمان‌دار سر انتخاب صندلی چانه بزنید!

۴٫       دریافت پیامک شماره‌ بلیط. با طی سه مرحله‌ی کوتاه بالا خیلی سریع بلیت دلخواه‌تان را خریداری کرده‌اید. حتی نیازی به چاپ بلیت ندارید، فقط کافی است برای سوار شدن به اتوبوس شماره‌ی پیامک‌شده را همراه خودتان داشته باشید .

با توجه به اینکه خرید از سامانه سفر ۷۲۴ بسیار آسان و ساده می باشد، قسمتی تحت عنوان سوالات متداول در وب­سایت نیز وجود دارد که با مراجعه به آن ها می توانید به سوالاتی که در مورد سفر با اتوبوس و نحوه خرید بلیط دارید، پاسخی مناسب پیدا کنید. در غیر این صورت پشتیبانی سفر ۷۲۴ آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات و راهنمایی شما طی مراحل خرید بلیت می باشد.

همچنین از دو روش آسان دیگر جهت خرید بلیت اتوبوس می توانید استفاده کنید. زمانی که اینترنت ندارید و خرید آنلاین برایتان مقدور نیست می توانید از طریق خرید تلفنی بلیط اتوبوس و با یک تماس تلفنی بلیط خود را بخرید. برای این کار کافیست یک کارت بانکی معتبر داشته باشید.

چنانچه به هر دلیلی قصد انصراف و استرداد بلیت را داشتید این کار در سامانه سفر ۷۲۴ امکان پذیر است. به راحتی و آسانی می توانید بلیط اتوبوس را کنسل کنید. نکته جالت توجه اینجاست که پس از کنسل کردن مبلغ به حساب شما بر می گردد. سایر سایت های فروش بلیت مبلغ را در حساب شما ذخیره می کنند تا در سفرهای بعدی برای خرید بلیط استفاده کنید.

 

سفر ۷۲۴ با ارائه سامانه و پانل مخصوص آژانس ها، فروش بلیط را بسیار آسان کرده است. آژانس های مسافرتی از همه جای ایران به راحتی می توانند فروش بلیط اتوبوس را هم به خدمات خود اضافه کنند و از منافع مالی آن بهره مند شوند. تهیه پانل آژانس فروش بلیط از سامانه سفر ۷۲۴ رایگان می باشد.

پشتیبانی خدمات در کنار تنوع سرویس ها به شما مسافرین این انتخاب عمل و آزادی انتخاب را می دهد تا سفری متفاوت با اتوبوس را با سفر ۷۲۴ تجربه کنید. کافیست وارد وب سایت شوید و بلیط خود را آسان و ارزان بخرید.

safar724.com

 

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. shahgoosh:

    خیلی خوبه. کاشکی بلیط هواپیما هم داشت. آخه خرید ازش آسونه

  2. samiraSh:

    چه جالب! دیگه مجبور نیستیم ۲ ۳ ساعت قبل راه بیفتیم ازین تعاونی به اون تعاونی دنبال بلیت اتوبوس بگردیم. ممنون بابت اطلاع رسانی.

  3. ali hashemi:

    یکی دو تا سایت دیگه هم تو این زمینه هستن ولی این سایت ساده تره و پشتیبانیش قوی تره.
    مسیرهای بیشتری رو هم میاره.

  4. ali hashemi:

    یکی دو تا سایت دیگهخ هم تو این زمینه هستن ولی این سایت ساده تره و پشتیبانیش قوی تره.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.