خرید بانک‌های آمریکا با نصف طلای زنان!

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رییس جمهور در مورد خالی بودن خزانه، گفت: آقای رییس جمهور موجودی کیف خود را برای خارجی‌ها رو نکنید.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور امروز خود افزود: رییس کمیسیون برنامه و بودجه می‌گوید که دولت را با پول کافی تحویل گرفته‌اید ضمن اینکه اگر نیمی از زنان ایران طلاهای خود را زیر پای رهبری بریزند می‌توانیم تمام بانک‌های آمریکا را بخریم. فراموش نکنید که شما مردان خوش‌ذوق در مناسبت‌ها برای دختران و همسران خود طلا می‌خرید.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی دور دوم مذاکرات با ۱+۵ و مذاکرات در وین از نمایندگان مذاکره کننده ایرانی خواست تا چارچوب ان.پی.تی را رعایت کنند و ادامه داد: شایسته نیست نگاه نامحرمی که به اسرائیل وجود دارد به مجلس هم وجود داشته باشد. آقای ظریف مشروعیت شما از این مجلس است، مجلس را امین خود بدانید ما از سیاست خارجی حمایت می‌کنیم و بازی برد برد را قبول داریم اما نباید این بازی تبدیل به برد و خورد در دوره اصلاحات شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: بحران در غرب آسیا منشا ضرر است و ما خواهان رفع این بحران در مذاکرات ژنو ۲ هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین خطاب به روحانی خواهان تعریف واژه اعتدال در اسرع وقت شد و گفت: ولایتمدارانی که ۲۴ خرداد را رقم زده‌اند می‌پرسند چه شد که در مشی اعتدال مشکل و اولویت زنان کشیدن قلیان و خوانندگی است؟ اعتدال را تعریف کنید تا مانند اصلاحات ذبح نشود. عده‌ای فضای سیاسی کشور را فضای اهانت به شهدا و عفاف و حجاب تلقی کرده‌اند و در روزنامه‌های زرد به ساحت امیرالمومنین(ع) جسارت می‌کنند. دیگران در روزنامه‌هایشان به حذف شعار مرگ بر آمریکا و عدم شرکت در مراسم ۱۳ آبان دعوت می‌کنند این ضرب آهنگ حرکت ارتجاعی به سمت لیبرالیسم و فمینیسم اخطار دهنده است.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.