خرید بیست میلیون ریالی، سارق عابر بانک را لو داد

۰۷م آذر ،

زن سارقی که با سرقت عابر بانک یکی از شهروندان در شاهین شهر، اقدام به خرید بیست میلیون ریال کالا در یکی از فروشگاه‌های این شهرستان کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ غلامعباس بلفکه فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه فردی اقدام به سرقت عابر بانک و مقادیری وجوه نقد وی را کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: بلافاصله تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به بررسی پرونده پرداختند و در تحقیقات انتظامی از شاکی مشخص شد که رمز عبور عابر بانک وی بر روی جلد آن نوشته شده است.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه، با بررسی و تحقیقات علمی، ماموران موفق شدند زن سارق را که با کارت عابر بانک شاکی اقدام به خرید ۲۰ میلیون ریال کالا در یکی از فروشگاه‌های این شهرستان کرده بود، شناسایی کنند.
بلفکه عنوان داشت: با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات منسجم، متهم ۴۲ سال دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد.
وی در خاتمه با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده و قرار صادره روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: از یاداشت رمز بر روی کارت‌های عابر بانک جدا اجتناب کرده و رمزعبور را به صورت مرتب و دوره ای تغییر دهند.

منبع: ایمنا

ارسال نظر :


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.